da hare jeg sagt til samboer

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
satt huksittende begge gangene.. Får ikke ut barna mine på noen annen måte. Hadde jeg gjort det med en gang begge gangene hadde det sikkert gått raskere. :O) Skal sette meg sånn med en gang pressriene starter neste gang. :)

Og ja.. jeg skal definitivt ha en til! eller to... ;)

ORIGINAL: *Nikki*

ORIGINAL: Storetroll

lå på rygg jeg og... og litt på siden fordi jordmora sa jeg måtte det. husker jeg ble så forbanna for det var ingenting som liksom skulle gjørde det mer "behagelig" som jordmora da...behagelig my A**S!!
føltes som jeg revna fra hull til hull på kryss og tvers der nede.
jeg trodde at døden var nær og jeg så "lyset". er det mulig :p

men likevel, det er stooor sjangs for at Mari stakkars blir enebarn altså...for det der, det gjør jeg IKKE igjen.

huff da..ikke noe god opplevelse. har aldri skjønt den der døden nær opplevelsen ved fødsel.selv om jeg syns det var forbanna vondt,hehe..
håper du glemmer med tiden og det blir en søster eller bror på nurket deres=)om ikke så er jo et barn også fint=)

hehe ja det med lyset var nå heldigvis bare innbilning[8D]
og jeg glemmer nok hvor vondt det var med tia, men på en måte så håper jeg at jeg ikke glemmer det, for jeg vil ikke "lure" meg selv til å oppleve det igjen!
så skal jeg nå ha en unge til, om sånn ca 1000 år, så trur jeg at legen må frem med skalpellen altså....ingen flere mini-mennesker skal ut av hønepøna mi!

jeg vet jeg er pingle men orker bare ikke tanken på en gang til [:@]

Blir en nr 3 her og, blir nok på rygg, bundet fast, men det er fantastisk å få det vakre lille mennesket opp til seg, måtte g¨te noen tårer da jeg fikk opp Henrik og ellinor[:D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Blir en nr 3 her og, blir nok på rygg, bundet fast, men det er fantastisk å få det vakre lille mennesket opp til seg, måtte g¨te noen tårer da jeg fikk opp Henrik og ellinor[:D]

bundet fast?! [&:]

ORIGINAL: Storetroll

bundet fast?! [&:]

KS

hehe :) Ja det var en helt ubeskrivelig herlig fantastisk nydelig følelse da jeg fikk emilie på brystet <3

du er tøff som vil ha en til nikki :)

ORIGINAL: *Prinsessa

Jeg sa vel begge gangene at jeg var villig til å prøve tyngde kraften. Men rakk det ikke.
Fødte liggende/sittende med svær dyne bak meg.

Også holdt samboern låra mine, mens jeg klora meg til lakene[8D]

hehe;) jeg sloss som regel med sengehesten jeg da.. fremfor å dra bakover i den,skur jeg fremover[8D] litt feil vei, men men..

ORIGINAL: **Bella**

satt huksittende begge gangene.. Får ikke ut barna mine på noen annen måte. Hadde jeg gjort det med en gang begge gangene hadde det sikkert gått raskere. :O) Skal sette meg sånn med en gang pressriene starter neste gang. :)

Og ja.. jeg skal definitivt ha en til! eller to... ;)

her tok de vannet og gikk fra 4-10 cm på 1.5 timer.
legen sa jeg måtte rett opp å stå etter vannet var tatt,tror det gjorde mye..
hehe,stor familie=)

jeg vet jeg er pingle men orker bare ikke tanken på en gang til [:@]

hadde du noe form for smertestillende? epidural eller noe?
trodde ikke jeg ville føde igjen etter 1 gang.. nå etter nr 2 var jeg klar for nr 3 med en gang=)

så lyset ja,hehe! bra du bare innbilte deg det,hehe..
en fødsel nr 2 var lettere syns jeg.. hadde kjent smertene før og en unge hadde banet veien tidligere. så var bedre opplevelse=)

ORIGINAL: funnybunny85

haha han har bare med å høre etter!!!

her er sambo superklar for nestemann allerede han..hehe...=)

jeg var ùbersliten, (etter nesten 2døgn på sykehuset etter igangsettelse - med maserier og tull),
så var ikke snakk om å prøve noe annet enn å ligge på ryggen!
kanskje jeg får sjansen til å prøve noe annet neste gang :)

jeg er veldig fornøyd med rygg!
kunne jo aldri tenkt meg å stå på alle 4[8D]
ser perfekt ut å føde i vann da,med varme rundt all over der nede. men det går ikke her=(
men å stå virker gull,hehe!
er han klar for nr 2,hjelp. det merkes at det er vi som går gravide=)

ORIGINAL: Lillesnille

Jeg vet ikke om det blir en nr 3, men vil egentlig ha en til ja... Lå på ryggen å fødte denne gangen.. måtte sitte på kne over saccosekk ei stund, heeelt jævlig..

det var ikke noe over saccosekken altså=) aldri testet noe annet..

det er så herlig minibønna å få dem opp til seg! vi skal oppleve det igjen.. jeg er med.=) hehe
iallefall nå

ORIGINAL: IngiManathingi

Jeg lå på rygg - både da ungen kom inn og da han skulle ut!

FANTASTISK

det er så herlig minibønna å få dem opp til seg! vi skal oppleve det igjen.. jeg er med.=) hehe
iallefall nå

Gi meg 3-4 år[:D]

hehe:-)
jeg tenker 2 år så må jeg sette igang.... sånn ca..
du er ikke klar før??

skal se jeg trekker meg om 2 år og er klar om 4,hehe

du er ikke klar før??

Nei, vil ikke starte prøving før Elli er 3 år, så om 2.5??

Avtale?? hihihihi, vi skal jo være gravid sammen vi snuppa, har jeg noen å dele dritten med!

ORIGINAL: *Precious*

Nr 1 : på rygg
Nr 2: stående og tok imot selv med hjelp fra jordmor
Nr 3: I badekar

høres ut som en drøm=)
rygg har jeg testet, men å ta i mot selv da=) og badekar virker nydelig

du er ikke klar før??

Nei, vil ikke starte prøving før Elli er 3 år, så om 2.5??

Avtale?? hihihihi, vi skal jo være gravid sammen vi snuppa, har jeg noen å dele dritten med!

Dere to altså -bøyer meg i støvet

JM ville ha meg i mange forskjellige stillinger under pressriene. For det meste sto jeg oppreist og støttet meg på sambo. Det var ganske slitsomt og det var litt vanskelig å holde beina langt nok fra hverandre, men det fungerte egentlig greit. Jeg likte best å stå på kne i senga og lene meg over en saccosekk. Da hun kom ut lå jeg på ryggen[:)]

ORIGINAL: funnybunny85

haha han har bare med å høre etter!!!

her er sambo superklar for nestemann allerede han..hehe...=)

jeg var ùbersliten, (etter nesten 2døgn på sykehuset etter igangsettelse - med maserier og tull),
så var ikke snakk om å prøve noe annet enn å ligge på ryggen!
kanskje jeg får sjansen til å prøve noe annet neste gang :)

jeg er veldig fornøyd med rygg!
kunne jo aldri tenkt meg å stå på alle 4[8D]
ser perfekt ut å føde i vann da,med varme rundt all over der nede. men det går ikke her=(
men å stå virker gull,hehe!
er han klar for nr 2,hjelp. det merkes at det er vi som går gravide=)

tror ikke jeg trenger planlegge noenting, alt blir forandret når man ligger der i smerter uansett! hehe

ja han hadde nok ikke sagt d samme om d var han som måtte bære den her ungen i 9mnd!!!
men for all del, jeg ELSKET å være gravid...så gleder meg til jeg får sjansen igjen, hvis jeg er så heldig å FÅ sjansen igjen da :)

Back
Topp