da hare jeg sagt til samboer

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: MariaMommy

ORIGINAL: *Minibønna*

ORIGINAL: *Nikki*

hehe:-)
jeg tenker 2 år så må jeg sette igang.... sånn ca..
du er ikke klar før??

skal se jeg trekker meg om 2 år og er klar om 4,hehe

Nei, vil ikke starte prøving før Elli er 3 år, så om 2.5??

Avtale?? hihihihi, vi skal jo være gravid sammen vi snuppa, har jeg noen å dele dritten med!

Dere to altså -bøyer meg i støvet

Bare vent, om 2-3 år er du KLAR for et permisjons år med oss.. HAHAHAHAHA

du er ikke klar før??

Avtale?? hihihihi, vi skal jo være gravid sammen vi snuppa, har jeg noen å dele dritten med!

Hehe[:D] du mener det ja [8D]
Kan ikke si jeg er helt enig...

du er ikke klar før??

Å jauda, skal vi planlegge NØYE og reise masse det året, her og der,hit og dit shopoing og .... ikke champis, men melk... men uansett, du er klar![8D]

du er ikke klar før??

Å jauda, skal vi planlegge NØYE og reise masse det året, her og der,hit og dit shopoing og .... ikke champis, men melk... men uansett, du er klar![8D]

Godt du er overbevist for meg [:D][:D]

You are SO in!

You are SO in!

[&:]

Fødte jo forsåvidt alle liggende på rygg/sittende bare at Vilde ble født i bilen i fram sete(setefødsel[8D]), å jeg tok i mot selv.
Føler meg egentlig snytt for en fødsel, etter som det gikk så fort, fra første ri til hun var ute gikk det 1,5 timer, å de første 30 minuttene hadde jeg 3 rier før helvetet brakte løs(lå å sov i mellom de 3 første riene), med fryktelig vonde rier vært 2.min. Jeg har aldri vært så opplagt å hatt så mye energi etter en fødsel som denne gangen, tror jeg kunne født en gang til på samme dagen jeg (føltes sånn i vertfall)

Tar glatt en fødsel til jeg[8D] (men vi får se hva det blir til)

ORIGINAL: IngiManathingi

Jeg lå på rygg - både da ungen kom inn og da han skulle ut!

Hehehehehehe, du er fin, Ingi!! Bra sagt! Hehehe..

ORIGINAL: iho

Hehehehehehe, du er fin, Ingi!! Bra sagt! Hehehe..

jeg vet jeg er pingle men orker bare ikke tanken på en gang til [:@]

hadde du noe form for smertestillende? epidural eller noe?
trodde ikke jeg ville føde igjen etter 1 gang.. nå etter nr 2 var jeg klar for nr 3 med en gang=)

så lyset ja,hehe! bra du bare innbilte deg det,hehe..
en fødsel nr 2 var lettere syns jeg.. hadde kjent smertene før og en unge hadde banet veien tidligere. så var bedre opplevelse=)

jo jeg "krevde" epidural, enten hun ville eller ikke, jeg SKULLE HA! hehe[&:]
og den var helt fantastisk! var som å komme fra helvete til himmelen på no time [:)]

men det var jo flere timer med endeløse smerter før jeg fikk bedøvelse, og etter bedøvelsen da hun skrudde den av og jeg skulle presse. fy f*** så vondt det var.... (unnskyld språket, men prøver bare å beskrive det med ord :p)

det var jo verdt det da, for jeg fikk jo verdens skjønneste lille tulle etterpå. men synes jeg greier meg fint med bare henne så lenge , trenger ikke flere [:)] [;)]

Her er det STOPP!
Alle gode ting er tre. Så da er 3kløveret mitt komplett[:)]

1.fødsel- liggende på siden i fødesengen- helt grei, men lang fødsel.
2.fødsel- sto hengende over sengen- hærlig!!
3.fødsel- sto med preikestolen- absolutt best, hun "sklei bare nedover til jm"...[8D]

ORIGINAL: Snoopy79

Her er det STOPP!
Alle gode ting er tre. Så da er 3kløveret mitt komplett[:)]

1.fødsel- liggende på siden i fødesengen- helt grei, men lang fødsel.
2.fødsel- sto hengende over sengen- hærlig!!
3.fødsel- sto med preikestolen- absolutt best, hun "sklei bare nedover til jm"...[8D]

Ikke at jeg kan garantere for at det er fakta,men har hørt at ordet "jordmor" faktisk har sin opprinnelse fra en afrikansk stamme som alle fødte barna sine stående. Ved tegn til fødsel var det fedrenes oppgave å grave en åpning i bakken hvor stammens medisinkvinne skulle stå å ta imot idet barnet ble født,mens moren (den fødende kvinnen) sto/satt på huk over. Derav ordet jordmor..."sklei bare nedover til jm "[;)]

2.5 år kan jeg nok strekke meg til,hehe. Mulig jeg trenger hjelp av deg til å overtale gubben-men du fikser nok det:)

Hahahaha
som om jeg skulle sagt det selv [8D]

2.5 år kan jeg nok strekke meg til,hehe. Mulig jeg trenger hjelp av deg til å overtale gubben-men du fikser nok det:)
øffkors[:D]

Jeg sto på knær og hang over ryggen på senga. Sto en stund med prekestolen mens riene holdt på, men til slutt klarte ikke bena mine å bære meg, de ble bare til gelé. Så det tryggeste var å kravle opp i senga, (klarte ikke å holde meg fast i prekestolen med bare henderne så stort lengere så. [:D])

Føltes kjempegreit ut å føde slik som jeg gjorde. Ungen kom fort ut, og merket ikke de store smertene heller. [:)]

Nr 1: på rygg
Nr 2: på rygg
Nr 3: på siden

Den siste fødselen var helt fantastisk.Da vannet gikk hadde jeg 4 cm åpning.Mari kom til verden 40 min senere.
Gikk fra 4 til 10 cm på 30 min og hadde 10 min pressrier.
Så ja,en drømme fødsel [:)].
Meeen,er fint fredig nå.Tre barn er nok for oss [:D]

det var jo verdt det da, for jeg fikk jo verdens skjønneste lille tulle etterpå. men synes jeg greier meg fint med bare henne så lenge , trenger ikke flere [:)] [;)]

huff=(
synd du har den følelsen.
Men med tid og stunder kan det være du er klar igjen[:)] det er utrolig hva man glemmer.
jeg er klar for nr 3 og har svangerskap fra helvete, men tenker-det skal gå igjen=) hehe.
men ingen som sier man må ha mer enn et barn heller)=

ORIGINAL: 3 stjerner

Nr 1: på rygg
Nr 2: på rygg
Nr 3: på siden

Den siste fødselen var helt fantastisk.Da vannet gikk hadde jeg 4 cm åpning.Mari kom til verden 40 min senere.
Gikk fra 4 til 10 cm på 30 min og hadde 10 min pressrier.
Så ja,en drømme fødsel [:)].
Meeen,er fint fredig nå.Tre barn er nok for oss [:D]

så flott. her var det 1.5 timer fra 4-10 cm etter de tok vannet.
15 min press.
skulle gjerne kun hatt 30 min,hehe=)

ORIGINAL: lillerosin87

Jeg sto på knær og hang over ryggen på senga. Sto en stund med prekestolen mens riene holdt på, men til slutt klarte ikke bena mine å bære meg, de ble bare til gelé. Så det tryggeste var å kravle opp i senga, (klarte ikke å holde meg fast i prekestolen med bare henderne så stort lengere så. [:D])

Føltes kjempegreit ut å føde slik som jeg gjorde. Ungen kom fort ut, og merket ikke de store smertene heller. [:)]

jeg sto på tærne i den prekestolen[&:] så ble litt rungt ja. så senga var tryggest,hehe=)
du får nok hjelp av tyngdekraften p åden måten også=)

Back
Topp