da blir hun sendt hjem...

ORIGINAL: Theas*mamma

Syns det er riktig at hun må reise! Loven må være lik for alle.. Kjendis eller ikke kjendis!
Kjæresten hennes blir jo med og en som tydeligvis er så ressurssterk håper jeg hun klarer seg bra!

Han må returnere til norge 17 februar

ORIGINAL: Fridasinmamma

Endelig!!!

ORIGINAL: hottieplottieflottie

syns hun skal få bli i norge , send heller ut Mulla fuckings krekar !

ORIGINAL: *Hot mama*

ORIGINAL: Theas*mamma

Syns det er riktig at hun må reise! Loven må være lik for alle.. Kjendis eller ikke kjendis!
Kjæresten hennes blir jo med og en som tydeligvis er så ressurssterk håper jeg hun klarer seg bra!

Han må returnere til norge 17 februar

Tror fortsatt hun skal klare seg bra! Hun virker som en oppegående, smart dame!
Regler er regler og blir feil hvis regjeringen skal bare drite i de fordi noen ikke er fornøyd med de!

ORIGINAL: slisabeth

Det ser ut til at det kanskje blir utsatt...

VG Nett) Oslo byfogdembete ba i siste liten om et rettsmøte for å vurdere en mulig utsettelse av uttransportering av Maria Amelie. UNE satte foten ned.

Den dramatiske vendingen i saken kommer bare litt mer enn én time før Maria Amelie etter planen blir transportert ut av Norge.

- Vi har besluttet å opprette en sak og innkalle partene til et rettsmøte. Vi har for kort tid siden forkynt avgjørelsen til regjeringsadvokaten og staten ved utlendingsmyndighetene, opplyser Reidar Amble-Ommundsen, seksjonssjef i Oslo byfogdembete til NTB.

- Nå blir det opp til utlendingsmyndighetene å beslutte om de vil utsette uttransporteringen i påvente av rettsmøtet, eller om de vil sende henne ut, men det vanlige er at både klientene og advokatene stiller i et slikt møte, sier han.

avreise utsettes ikke står det...

HAHAHAHA, herregud!

ORIGINAL: Rimpro

NEI.. ikke sende ut... Han kan få opp til 15 års fengsel for å ha trua erna solberg med livet...
Eneste grunnen til at han vil hjem nå, for å slippe å havne i fengsel..

Tuller du nå..!??[:D]

ORIGINAL: Kløpulver

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?

Ehm... Ja, hvorfor ikke? Det handler ihvertfall om noe verdt å bry seg om..

ORIGINAL: snuppis!

Han vil jo bli sendt hjem til Irak [:D]

Fikk med meg dette , kan han heller bli arrestert å sendt ut med engang !

NEI.. ikke sende ut... Han kan få opp til 15 års fengsel for å ha trua erna solberg med livet...

HAHAHAHAHAH!!!!

ORIGINAL: smartass

Stemmer det ja.. Han er redd for fengsel nå, så derfor har han plutselig fått  hjemlengsel[:-]

Hun er tilbake om en uke, med arbeidstillatelse og jobb..
Er jo bare latterlig å sende henne ut, når alle vet hun kommer tilbake på lovlig grunnlag om kun kort tid. Det er unødvendig bruk av skattepenger det!!

Hun burde vært sendt ut, med innreiseforbud i en viss tid, slik som alle andre blir!

Latterlig..

ORIGINAL: snuppis!

Han vil jo bli sendt hjem til Irak [:D]

Ja åsså kan an ta med sæ hele slekta si tilbake å bome alle flyplasser og store kjøpesenter i norge.
Da blir sikkert alle veldig glade [8|]

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

Godt sagt

ORIGINAL: Myfirst

Stemmer det ja.. Han er redd for fengsel nå, så derfor har han plutselig fått  hjemlengsel[:-]

For noe tull.

Innimellom er det greit å prøve å få med seg litt mer enn bare VG-overskrifter.[8|]

ORIGINAL: Myfirst

For noe tull.

Innimellom er det greit å prøve å få med seg litt mer enn bare VG-overskrifter.[8|]

??

syns hun skulle få bli jeg.. tenk å bli sendt ut fra landet du har vært i i så mange år.. ( jeg husker ikke hvor mange år hun har vært her...)
skal de sende ut folk , så får de gjøre det det raskt...!!

Men jeg skjønner jo også på en måte at de må sende hun ut.. for det er utrolig mange i hennes situasjon..

ORIGINAL: Pijah

Hun er tilbake om en uke, med arbeidstillatelse og jobb..
Er jo bare latterlig å sende henne ut, når alle vet hun kommer tilbake på lovlig grunnlag om kun kort tid. Det er unødvendig bruk av skattepenger det!!

Hun burde vært sendt ut, med innreiseforbud i en viss tid, slik som alle andre blir!

Latterlig..

noen som har fått med seg hvorfor ikke hun har fått utvisning på 2-5 år som andre vanlige får ?

Back
Topp