Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snuppis!
ORIGINAL: hottieplottieflottie
syns hun skal få bli i norge , send heller ut Mulla fuckings krekar !
Han vil jo bli sendt hjem til Irak [:D]
ORIGINAL: smartass
og hottieplottie fuckings flottie![:-]
Ja, får jeg er papirløs i norge :P
ORIGINAL: Kløpulver
ORIGINAL: Matheo`s mamma
Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]
Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?

Aner ikke hva du får eller ikke jeg. Men å sammenlikne denne jenta, og denne mannen.. det bare nytter ikke.
Og anywho; er det bare de uten oppholdstillatelse man kan kalle "fuckings"?[:-]
ORIGINAL: snuppis!
Endelig [:D]
Lurer på om foreldrene hennes kommer til å bli sendt ut av landet [8|]
Aner ikke hva du får eller ikke jeg. Men å sammenlikne denne jenta, og denne mannen.. det bare nytter ikke.
Og anywho; er det bare de uten oppholdstillatelse man kan kalle "fuckings"?[:-]
Mener du alle uten papirer bør bli sendt hjem da ?
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!
ORIGINAL: Myfirst
Maria Amelie hadde ikke blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne.
ORIGINAL: Nawroz
Tror du alle som har blitt sendt tilbake til hjemlandet sitt har overlevd? UDI/UNE/Norske myndigheter kan da gjøre feil de også.
Sier ikke at jeg er i mot, men synes det er litt naivt å si at hun ikke hadde blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne. Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er trygt for henne? Nei, jeg stoler ikke 100% på avgjørelsene til UDI/UNE/Norske myndigheter. Norge sender tross alt barnefamilier til Bagdad!
Synes forøvrig at de fleste i denne "diskusjonen" virker veldig ******. Hun er da for faen et menneske hun også!
ORIGINAL: Nawroz
Tror du alle som har blitt sendt tilbake til hjemlandet sitt har overlevd? UDI/UNE/Norske myndigheter kan da gjøre feil de også.
Sier ikke at jeg er i mot, men synes det er litt naivt å si at hun ikke hadde blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne. Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er trygt for henne? Nei, jeg stoler ikke 100% på avgjørelsene til UDI/UNE/Norske myndigheter. Norge sender tross alt barnefamilier til Bagdad!
Synes forøvrig at de fleste i denne "diskusjonen" virker veldig ******. Hun er da for faen et menneske hun også!
ORIGINAL: *LL*
ORIGINAL: tesemor
Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!
Så enig! Blir nesten litt skremt...
Sign!
PRØV å tenk at hun er et menneske hun også!
Et menneske om føler seg hjemme her, og nå blir hun sendt til et land hun ikke har noe nettverk eller tilknytning til lengre.
Tenker hun er temmelig livredd og har det neppe noe bra nå. Det var jo ikke hun som valgte å komme til dette landet og nå blir hun blir sendt vekk fra venner og kjæreste.
Greit nok å mene det er riktig at hun blir sendt ut, det må dere jo få lov til, men det går jo ann å ha litt medfølelse for henne.
Håper hun får muligheten til å komme tilbake snart.
Sign!
Et menneske om føler seg hjemme her, og nå blir hun sendt til et land hun ikke har noe nettverk eller tilknytning til lengre.
Tenker hun er temmelig livredd og har det neppe noe bra nå. Det var jo ikke hun som valgte å komme til dette landet og nå blir hun blir sendt vekk fra venner og kjæreste.
Greit nok å mene det er riktig at hun blir sendt ut, det må dere jo få lov til, men det går jo ann å ha litt medfølelse for henne.
Sign!