da blir hun sendt hjem...

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!

Så enig! Blir nesten litt skremt...

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: hottieplottieflottie

syns hun skal få bli i norge , send heller ut Mulla fuckings krekar !

Han vil jo bli sendt hjem til Irak [:D]

Fikk med meg dette , kan han heller bli arrestert å sendt ut med engang !

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

ORIGINAL: smartass

og hottieplottie fuckings flottie![:-]

Ja, får jeg er papirløs i norge :P

Aner ikke hva du får eller ikke jeg. Men å sammenlikne denne jenta, og denne mannen.. det bare nytter ikke.

Og anywho; er det bare de uten oppholdstillatelse man kan kalle "fuckings"?[:-]

ORIGINAL: Kløpulver

ORIGINAL: Matheo`s mamma

Bryr meg veldig lite merker jeg... Håper jeg slipper å se det triste trynet på tv`n mer... sorry altså.
Er bare fed up av den saken.
Får f... meg større mediedekning enn flomkatastrofen i australia og sør-afrika til sammen.........[:@]

Hvorfor skal alle disse flomkatastrofene og sultne barn prege nyhetsbilde vårt da?????? Er det noe bedre liksom?

åh, milde moses liksom!
tuller du med meg??

Aner ikke hva du får eller ikke jeg. Men å sammenlikne denne jenta, og denne mannen.. det bare nytter ikke.

Mener du alle uten papirer bør bli sendt hjem da ?

Jeg synes det er bra at hun blir sendt hjem, det snakkes også om at foreldrene skal sendes ut også.
Det er kun pga. boken og alt media styret som gjør at "alle" støtter henne. Det var hennes avgjørelse å gå ut med boken, hennes avgjørelse å gå ut i media. Hadde det ikke vært for dette så hadde hun levd skjult i Norge ennå. Så hun har seg selv å takke mener nå jeg!
Jeg for en gangs skyld er fornøyd med Jens som har holdt seg beinhard i denne saken!

Denne saken kan ikke sammenlignes med Mulla Krekar. Norge kan ikke sande han hjem før det garanteres at han ikke blir henrettet eller torturert når han kommer til Iriak. Sender de han tilbake uten en sånn garanti så er det i strid med folkerettslige forpliktelser.
Nå kan vi jo ta dette med ro, siden han i forje uke hadde veldig lysst hjem frivillig[:D]

Maria Amelie hadde ikke blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne.

ORIGINAL: snuppis!

Endelig [:D]

Lurer på om foreldrene hennes kommer til å bli sendt ut av landet [8|]

Ja,politiet vet hvor de oppholder seg,så de blir også sendt ut etterhvert..men usikkert når.. Faren hennes er visst veldig syk..
De har sagt at de reiser gjerne til Russland for de vil ikke la Madina være alene der..

Mener du alle uten papirer bør bli sendt hjem da ?

Eh, nei..?[:-]

Og hva mener du når du sier "uten papirer"?

Alle kan vel være enige i at hun gjerne skulle få vært her istedenfor alle de kriminelle som får lov til å være her, men nå er det (dessverre) ikke slik at de kriminelle blir sendt hjem først.

Så da må hun faktisk stille på lik linje med alle andre uten oppholdstillatelse.
JEG ser heller at hun blir sendt hjem til Russland, enn at en småbarnsfamilie der ungene har bodd her hele livet blir sendt hjem!

(kan også si jeg ikke har lest så altfor mye om denne saken, og er ikke helt sikker på hvorfor det er farlig for henne i Russland engang, men mener det var foreldrene som hadde stjålet noe penger(?) og derfor var folk på jakt etter de. Er jeg helt på jordet?
For i såfall så syns jeg heller ikke det kan sammenlignes med å bli tvunget til å flytte på seg pga ett land i krig)

er så dritt lei helle saka! fan meg på tide ja!!

Hjelpe meg for ett nivå enkelte legger seg på i denne diskusjonen! Blir rystet over hvor lite kunnskap og forståelse voksne mennesker kan ha!

Lite forståelse?? Denne saken har vert diskutert opp i mente, tror "alle" har fått med seg hvordan ting er, og nå er det på tide at hu faktisk resier ut, slik hu burde gjort for lenge siden!

ORIGINAL: Myfirst

Tror du alle som har blitt sendt tilbake til hjemlandet sitt har overlevd? UDI/UNE/Norske myndigheter kan da gjøre feil de også.

Sier ikke at jeg er i mot, men synes det er litt naivt å si at hun ikke hadde blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne. Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er trygt for henne? Nei, jeg stoler ikke 100% på avgjørelsene til UDI/UNE/Norske myndigheter. Norge sender tross alt barnefamilier til Bagdad!

Synes forøvrig at de fleste i denne "diskusjonen" virker veldig ******. Hun er da for faen et menneske hun også!

ORIGINAL: Nawroz

Tror du alle som har blitt sendt tilbake til hjemlandet sitt har overlevd? UDI/UNE/Norske myndigheter kan da gjøre feil de også.

Sier ikke at jeg er i mot, men synes det er litt naivt å si at hun ikke hadde blitt sendt hjem om det ikke var trygt for henne. Hvordan kan man vite 100% sikkert at det er trygt for henne? Nei, jeg stoler ikke 100% på avgjørelsene til UDI/UNE/Norske myndigheter. Norge sender tross alt barnefamilier til Bagdad!

Synes forøvrig at de fleste i denne "diskusjonen" virker veldig ******. Hun er da for faen et menneske hun også!

Joa, hun er det, men et annenrangs sådan..[:-] Har jo ikke rødt pass lizm[8|]

Får får ikke får, får får lam [;)]

ORIGINAL: [Malin]

Får får ikke får, får får lam [;)]

Far, får får får?[:-]
Nei, får får lam.[:D]

ORIGINAL: Nawroz

Er vell en grunn til at hun og familien har fått avslag.
Du mener jeg og de andre her som mener det er bra hun blir sendt ut virker ******?
Sier bare det jeg mener.

ORIGINAL: *LL*

ORIGINAL: tesemor

Sign!

PRØV å tenk at hun er et menneske hun også!
Et menneske om føler seg hjemme her, og nå blir hun sendt til et land hun ikke har noe nettverk eller tilknytning til lengre.
Tenker hun er temmelig livredd og har det neppe noe bra nå. Det var jo ikke hun som valgte å komme til dette landet og nå blir hun blir sendt vekk fra venner og kjæreste.
Greit nok å mene det er riktig at hun blir sendt ut, det må dere jo få lov til, men det går jo ann å ha litt medfølelse for henne.
Håper hun får muligheten til å komme tilbake snart.

Men hvorfor skal hun få så mye bedre behandling enn de andre som oppholder seg ulovelig, som også blir sendt hjem? Det er over 200 papirløse som er blitt sendt hjem iløpet av den uka her hvor Maria Amelie har herjet i media. De hører vi ingenting om? Ikke noen som snakker for dem?

Sign!

Et menneske om føler seg hjemme her, og nå blir hun sendt til et land hun ikke har noe nettverk eller tilknytning til lengre.
Tenker hun er temmelig livredd og har det neppe noe bra nå
. Det var jo ikke hun som valgte å komme til dette landet og nå blir hun blir sendt vekk fra venner og kjæreste.
Greit nok å mene det er riktig at hun blir sendt ut, det må dere jo få lov til, men det går jo ann å ha litt medfølelse for henne.

ja,hun og alle andre som blir sendt hjem!
Men sånn er det jo bare, får man avslag så får man avslag...

Skal man tenke sånn, så blir det fort fullt her i Norge! Mange kommer inn, men ingen ut siden "de er menneske også"?

Sign!

Tenker hun er temmelig livredd og har det neppe noe bra nå. Det var jo ikke hun som valgte å komme til dette landet og nå blir hun blir sendt vekk fra venner og kjæreste.

Forskjell på sympati og snillisme kjære deg! Klart jeg kan ha sympati med henne, og det er sikkert jævlig å måtte forlate venner. Men det gjør ikke saken annerledes.

Back
Topp