Hvordan går det med deg??Blir helt rørt jeg, dere er så søte!!
Jeg satte tablettene i dag tidlig og sakte men sikkert tok det seg opp i intensistet. Måtte tilslutt ta de smertestillende jeg hadde fått med fra sykehuset og klarte faktisk å sove en time. Mye har kommet ut (sorry...) og nå er det minimalt med smerter.
Om det er mulig så har jeg mer energi nå enn hva jeg har hatt de siste 6 ukene tilsammen. Er bare så lettet over at det tilsynelatende har blitt "ordnet opp" inni der.... Og akkurat nå er det så deilig og ikke være kvalm!! Men humøret svinger altså, spesielt nå når jeg har fortalt det til familien. Det blir liksom så mye mer virkelig når man sier det til andre, men det er godt å dele sorgen og!!
Ja, det er viktig å dele sorgen med de rundt seg. Kjempegodt å høre at mannen din er så god! da jeg mistet synes jeg trettheten var det aller værste. Like trøttsomt å bli kvitt hcg som å produsere det. pass på å få hvilt deg nok, og ta imot den støtten du kan få! Forhåpentligvis blir du gravid fort igjen, og kan fortelle oss i hvilket forum vi kan snike inn for å følge deg.