Da ble det min tur :(

Nei og nei :( nå fikk jeg virkelig vondt inni meg:( dette er så trist, Lambi :( sender deg mange mange trøsteklemmer herfra! Ta vare på deg selv!<3

Neida :-( ååå, det skal jo ikke gå sånn!

Så utrolig vondt :(
Klem til deg <3

:( Off, unna ingen detta :( Ønsker deg lykke til vidare og håpar spira sitter fort igjen ❤️

Så fryktelig trist :(

Tusen, tusen takk for alle klemmer og varme hilsner!! Dere er veldig gode <3

Fikk jo beskjeden i går og det var ille nok det, men når jeg ringte til sykehuset i dag tidlig etter beskjed fra gyn som sendte henvisningen, og fikk beskjed fra en eller annen megateit sekretær om at "dette var ingenting som hastet så da måtte jeg vente til mandag". Da knakk jeg fullstendig sammen! Tanken på å være i dårlig form hele helgen og med den viten om at det var helt forgjeves var uutholdelig!! Mannen fikk også helt panikk og ringte tilbake og fikk oss inn i dag - min helt!! <3

Det viste seg at de hadde misforstått henvisningen og beklaget seg! Men fikk med tabletter som skal tas i morgen...

Jeg har grått flere elver i dag, men jeg har verdens fineste mann og verdens fineste sønn og som mannen sier, sammen kan vi klare alt!! <3 Jeg er ekstremt heldig!!!

Jeg kommer nok til å snike på dere og heie på alle små maispirer helt til mål! Jeg håper så indelig at jeg blir den siste som forlater mai!! Ønsker dere alt godt og litt til!!

Klem til dere alle <3

Ånei :( :( Dete var vondt å lese. Ønsker deg masse lykke til videre. Stor klem:Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred

Nei å nei så trist :( Håper virkelig smertene går fort over og at en ny liten spire klorer seg fast til ny termin <3

Det var trist å lese

Sitter her med klump i halsen nå Lambi :-( Jeg har heiet på deg hele veien... ♡ Godt du har en mann som står på for deg! Måtte det klaffe raskt for dere igjen ♡ God klem fra meg

Ånei :( en god klem til deg kjære Lambi....<3 kommer til å savne positiviteten din <3 forferdelige nyheter....

Blir helt rørt jeg, dere er så søte!! :Heartred

Jeg satte tablettene i dag tidlig og sakte men sikkert tok det seg opp i intensistet. Måtte tilslutt ta de smertestillende jeg hadde fått med fra sykehuset og klarte faktisk å sove en time. Mye har kommet ut (sorry...) og nå er det minimalt med smerter.

Om det er mulig så har jeg mer energi nå enn hva jeg har hatt de siste 6 ukene tilsammen. Er bare så lettet over at det tilsynelatende har blitt "ordnet opp" inni der.... Og akkurat nå er det så deilig og ikke være kvalm!! Men humøret svinger altså, spesielt nå når jeg har fortalt det til familien. Det blir liksom så mye mer virkelig når man sier det til andre, men det er godt å dele sorgen og!!

Back
Topp