Sånn som jeg forstod det så hastet det ikke med å bestille kirken, da de gudstjenestene de hadde til dåp så var det plass til alle. Men, er jo muligens litt mer spesielt mtp corona nå. Begynnelsen av september er nok ikke ledig for dåp, pga konfirmasjoner. Men slutten av september må jo være fint. Jeg tenker å ha dåpen i midten av oktober, men jeg har jo termin i august.
Men om folk har litt reisevei og ting evt må ordnes med hjemmekontor feks så de har selvvalgt karantene før de kommer, så er det jo greit å ha datoer på plass. selv er jeg nok veldig spontan, og tenker at det meste ordner seg, så jeg bestiller ikke kirken enda.
Og så krysser jeg fingrene for at ting er åpnet opp da, så vi kan ha en skikkelig dåp.
med fire andre er spør i dåpskjolen etter pappaen sin. Men nå er det jo ny pappa. Så passet fint at de har dåpskjolen etter han.
Ja, håper selv at det blir noe annet etter sommeren mtp corona Vi merker det er litt vanskelig å skulle prioritere hvem skal invitere og ikke da man ønsker ihvertfall foreldrene sine og søsken tilstede under dåpen