Dåp?

Vår er en uke i morgen, jeg har sendt søknad om dåp i dag til 14 august :)

Født 10. mai og dkal ha dåp 31. juli. :)

Skal ha navnefest 3. Juli:-) uten formel sermoni, bare på vår egen måte med nærmeste familie :)

Så tidlig alle skal ha dåp, her tror jeg ikke det blir dåp før 4/9, fordi det ikke passer med noen gudstjenester måneden før. Synes selv det blir litt sent men men, fødte 14/5.

Vi lurer på dåp 21.08. Hun er gødt 21.05 ☺

Så tidlig alle skal ha dåp, her tror jeg ikke det blir dåp før 4/9, fordi det ikke passer med noen gudstjenester måneden før. Synes selv det blir litt sent men men, fødte 14/5.

Vi tenkte da vi og, men ene fadder skal bli pappa med termin 12/9, og sambo jobber 2 helger i mnd så vi er litt bundet opp. Derfor tok vi det mnd før i stede for mnd etter :)

Født i slutten av april. Blir vel dåp i midten av august. Hadde håpet på juli :/

Hadde nok tatt det senere, men tar det i forbindelse med at familie kommer på besøk i august fra Danmark:)

Hadde nok tatt det senere, men tar det i forbindelse med at familie kommer på besøk i august fra Danmark:)
Vår er en uke i morgen, jeg har sendt søknad om dåp i dag til 14 august :)
Fødte 29/4 og dåp 22/5 :-)
Født 10. mai og dkal ha dåp 31. juli. :)
Født 13.05, dåp 17.07
Skal ha navnefest 3. Juli:-) uten formel sermoni, bare på vår egen måte med nærmeste familie :)
Vi tenker dåp begynnelsen av august:) født 10 mai :)
Vi lurer på dåp 21.08. Hun er gødt 21.05 ☺
Snuppa er født 25/5 og skal ja dåp 28/8:)
Født i slutten av april. Blir vel dåp i midten av august. Hadde håpet på juli :/
Vi tenkte da vi og, men ene fadder skal bli pappa med termin 12/9, og sambo jobber 2 helger i mnd så vi er litt bundet opp. Derfor tok vi det mnd før i stede for mnd etter :)
Hva serverer dere i dåpen da?

Hva serverer dere i dåpen da?

Kokken på jobb skal lage koldtbord/tapas. Han lager syykt god mat, og er vant til å lage til mange :) slipper vi å tenke på det den dagen. Så tar noen frivillige med seg kaker. Dåpskake bestiller vi da.

Blir tidlig dåp her så jeg er sikker på at den arvede dåpsjolen passer, storebror var akkurat 3 mnd og da fikk vi ikke igjen knappen :P

Har planer om helstekt gris ute i hagen til mamma og pappa :D Har et lite samfunnshus som backup ved dårlig vær :)

Back
Topp