Gulsløyfe
Glad i forumet
Hva serverer dere i dåpen da?
Vi hadde sursteik med poteter, gulrøtter, brokkoli, blomkål, saus og waldrof
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva serverer dere i dåpen da?
Lurt. Hørtes godt ut. Hatt dåp allerede? Fikk dere noen fine gaver?Vi hadde sursteik med poteter, gulrøtter, brokkoli, blomkål, saus og waldrof![]()
Her blir det trolig snitterHva serverer dere i dåpen da?
Lurt. Hørtes godt ut. Hatt dåp allerede? Fikk dere noen fine gaver?
Hadde dere tatt glutenfri dåpskake hvis dere hadde noen i familien med allergi? Har ei niese og nevø med glutenallergi. .lurte på å lage dåpskake selv for å spare utgifter, men vet ikke om jeg skal tørre å lage glutenfri. .
Vi skal også ha dåp 7.augustNår skal dere ha dåp eller navnefest? Vår lille ble født 26 april (termin 31.mai) og vi skal ha dåp 7 august![]()
Noen som vet om det er vanlig å ha noe underholdning i dåp? Har aldri vært i en selv.. Hva som skjer i en dåp egentlig? Haha![]()
Noen som vet om det er vanlig å ha noe underholdning i dåp? Har aldri vært i en selv.. Hva som skjer i en dåp egentlig? Haha![]()
Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!
Dropper det denne gang!
Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...
Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..
Jeg klart ikke lese første vers for meg selv her en gang uten å grine, og jeg er ikke så veldig diktperson egentlig....
Jepp. Den får frem gråtekona i deg![]()
Ja, kjørte mannen til en kompis i sta for å ta noen øl, så nå leste jeg hele ordentlig når jeg kom hjem, da satte jeg i gang igjenhadde aldri klart å lese noe sånt for noen
![]()
Haha åja du har ikke hørt det før?
Jeg hadde at par av versene bakpå takkekortene sist.
Når er barnet født da?Vi hadde dåp i dag![]()