Dåp?

Skal ikke ha nå, men eldste ble døpt da han var 2,5 mnd.

Lurt. Hørtes godt ut. Hatt dåp allerede? Fikk dere noen fine gaver?

Ja vi hadde 22mai :) synns det er digg og være ferdig med det :) mangen i familien som fyller år i juni, så er travel måned.. Hun fikk to armband og to smykker og sånn tallerk med alle fødselstall :)

Hadde dere tatt glutenfri dåpskake hvis dere hadde noen i familien med allergi? Har ei niese og nevø med glutenallergi. .lurte på å lage dåpskake selv for å spare utgifter, men vet ikke om jeg skal tørre å lage glutenfri. .

Hadde dere tatt glutenfri dåpskake hvis dere hadde noen i familien med allergi? Har ei niese og nevø med glutenallergi. .lurte på å lage dåpskake selv for å spare utgifter, men vet ikke om jeg skal tørre å lage glutenfri. .

Ja! Jeg lager alt glutenfritt slik at min søster og svigermor også kan ha det :)

Noen som vet om det er vanlig å ha noe underholdning i dåp? Har aldri vært i en selv.. Hva som skjer i en dåp egentlig? Haha :-)

Noen som vet om det er vanlig å ha noe underholdning i dåp? Har aldri vært i en selv.. Hva som skjer i en dåp egentlig? Haha :)

Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!

Dropper det denne gang!

Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...

Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..

Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!

Dropper det denne gang!

Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...

Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..

Jeg klart ikke lese første vers for meg selv her en gang uten å grine, og jeg er ikke så veldig diktperson egentlig....

Jepp. Den får frem gråtekona i deg ;)

Ja, kjørte mannen til en kompis i sta for å ta noen øl, så nå leste jeg hele ordentlig når jeg kom hjem, da satte jeg i gang igjen :P hadde aldri klart å lese noe sånt for noen ;)

Ja, kjørte mannen til en kompis i sta for å ta noen øl, så nå leste jeg hele ordentlig når jeg kom hjem, da satte jeg i gang igjen :p hadde aldri klart å lese noe sånt for noen ;)

Haha åja du har ikke hørt det før?

Jeg hadde at par av versene bakpå takkekortene sist.

Haha åja du har ikke hørt det før?

Jeg hadde at par av versene bakpå takkekortene sist.

Nei hadde ikke det... Så fint å ha det på takkekort!! Hvis noen ikke fikk med seg hva du leste og ;) hehehe

Back
Topp