Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy. Den ideen stjeler jegVi hadde dåp 19.6.jeg lagde en liten "film" med bilder av dåpsbarnet fra den første tiden.la på litt musikk på bildene en søt liten serie på 4 minellers lagde vi en kahoot med diverse spørsmål
![]()
Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!
Dropper det denne gang!
Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...
Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..
Jeg klart ikke lese første vers for meg selv her en gang uten å grine, og jeg er ikke så veldig diktperson egentlig....
Å herregud, hva er det dere gjør med megsøkte opp diktet og sitter her å sipper sjæl jeg
så kom jeg tilfeldigvis inn på en forumtråd med flere dikt sv samme typen og gurimeg
Har selv et superfint dikt som jeg har rammet inn her hjemme sammen med håndavtrykket til storesøster, får fortsatt klump i Halsen når jeg leser det!!
Haha.. jeg var litt lettrørt før jeg fikk barn, nå tar jeg meg selv i å sitte å grine hvis jeg sitter alene med frøkna av og til. Bare fordi hu er så fin og for at jeg er så glad i den 4 uker gamle klumpen![]()
Vil du dele diktet du hadde rammet inn da?![]()
Jaa, sjæl! Blir veldig lett rørt jeg også, skal jammen ikke mye tildiktet fikk jeg i gave fra henne (laget i barnehagen) sammen med håndavtrykket hennes, så det er vel det som gjør det litt spesielt for meg
Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten
Jeg setter merker overalt
og gjør deg ganske sliten
Men hver dag blir jeg større
ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor
Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå
Hvor søte mine hender var
den gangen de var små
<3
Men når vi først skal lage sippefest her, så kan jeg GARANTERE dere ikke klarer å holde dere når dere ser på denne her: https://youtu.be/clcNB_EUao8
Advarer deg med en gang, se den alene, haha![]()

Jaa, sjæl! Blir veldig lett rørt jeg også, skal jammen ikke mye tildiktet fikk jeg i gave fra henne (laget i barnehagen) sammen med håndavtrykket hennes, så det er vel det som gjør det litt spesielt for meg
Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten
Jeg setter merker overalt
og gjør deg ganske sliten
Men hver dag blir jeg større
ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor
Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå
Hvor søte mine hender var
den gangen de var små
<3
Men når vi først skal lage sippefest her, så kan jeg GARANTERE dere ikke klarer å holde dere når dere ser på denne her: https://youtu.be/clcNB_EUao8
Advarer deg med en gang, se den alene, haha![]()
Hahahahahahahahahahahaha, skal ikke så mye tilSå satt jeg her og grein igjen. Herreguuuud
Åå den var rørendeJeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!
Dropper det denne gang!
Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...
Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..
Samme herFødt 25 mai og dåp 28 august![]()