Dåp?

Vi hadde dåp 19.6.jeg lagde en liten "film" med bilder av dåpsbarnet fra den første tiden.la på litt musikk på bildene en søt liten serie på 4 min :-) ellers lagde vi en kahoot med diverse spørsmål :-)

Vi hadde dåp 19.6.jeg lagde en liten "film" med bilder av dåpsbarnet fra den første tiden.la på litt musikk på bildene en søt liten serie på 4 min :-) ellers lagde vi en kahoot med diverse spørsmål :-)
Så gøy. Den ideen stjeler jeg :-) hihi

Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!

Dropper det denne gang!

Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...

Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..
Jeg klart ikke lese første vers for meg selv her en gang uten å grine, og jeg er ikke så veldig diktperson egentlig....

Å herregud, hva er det dere gjør med meg:confused: søkte opp diktet og sitter her å sipper sjæl jeg:p så kom jeg tilfeldigvis inn på en forumtråd med flere dikt sv samme typen og gurimeg:(:(
Har selv et superfint dikt som jeg har rammet inn her hjemme sammen med håndavtrykket til storesøster, får fortsatt klump i Halsen når jeg leser det!!

Å herregud, hva er det dere gjør med meg:confused: søkte opp diktet og sitter her å sipper sjæl jeg:p så kom jeg tilfeldigvis inn på en forumtråd med flere dikt sv samme typen og gurimeg:(:(
Har selv et superfint dikt som jeg har rammet inn her hjemme sammen med håndavtrykket til storesøster, får fortsatt klump i Halsen når jeg leser det!!

Haha.. jeg var litt lettrørt før jeg fikk barn, nå tar jeg meg selv i å sitte å grine hvis jeg sitter alene med frøkna av og til. Bare fordi hu er så fin og for at jeg er så glad i den 4 uker gamle klumpen :P
Vil du dele diktet du hadde rammet inn da? ;)

Haha.. jeg var litt lettrørt før jeg fikk barn, nå tar jeg meg selv i å sitte å grine hvis jeg sitter alene med frøkna av og til. Bare fordi hu er så fin og for at jeg er så glad i den 4 uker gamle klumpen :P
Vil du dele diktet du hadde rammet inn da? ;)

Jaa, sjæl! Blir veldig lett rørt jeg også, skal jammen ikke mye til:p diktet fikk jeg i gave fra henne (laget i barnehagen) sammen med håndavtrykket hennes, så det er vel det som gjør det litt spesielt for meg:p

Det hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten
Jeg setter merker overalt
og gjør deg ganske sliten

Men hver dag blir jeg større
ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor

Her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå
Hvor søte mine hender var
den gangen de var små

<3

Men når vi først skal lage sippefest her, så kan jeg GARANTERE dere ikke klarer å holde dere når dere ser på denne her: https://youtu.be/clcNB_EUao8
Advarer deg med en gang, se den alene, haha:p

Jaa, sjæl! Blir veldig lett rørt jeg også, skal jammen ikke mye til:p diktet fikk jeg i gave fra henne (laget i barnehagen) sammen med håndavtrykket hennes, så det er vel det som gjør det litt spesielt for meg:p

fordi jeg er så liten

ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor

den gangen de var små

<3

Men når vi først skal lage sippefest her, så kan jeg GARANTERE dere ikke klarer å holde dere når dere ser på denne her: https://youtu.be/clcNB_EUao8

Det var fint :Heartpink:Heartpink
Sippefest, ja ;) haha!! Jeg tror jeg ser den alene i morgen ;)

fordi jeg er så liten

ja en dag blir jeg stor
Og alle mine avtrykk
blir bare svake spor

den gangen de var små

<3

Så satt jeg her og grein igjen. Herreguuuud

Det blir dåp 7 august, mat og slikt har vi ikke bestemt oss for ennå. Tenkte kanskje reker (og noe alternativt til meg og mine søstre).

Jeg leste dikt til jenta mi sist. (Fuglungen min). Men det var helt håpløst å gjennomføre med verdighet. Gråt før jeg var begynt!!

Dropper det denne gang!

Edit: kjenner jeg får klump i halsen bare av å prøve å huske første vers...

Du fine fuglungen min
Den lubne gode kroppen din
Osv..
Åå den var rørende :)

Vi skal dåp i oktober vi.. Syntes det er greit å vente til etter sommeren og mindre stress for mor.. Jentene blir så store at de kan være litt med på festen,så det blir stas ;) har ordna lokalet, dåpskjoler og bestilt hos kirken så planleggingen er i gang :)

Født 04.05, døpt 19.06!
Måtte døpe før sommeren fordi den arvede dåpskjolen er liten og ville ikke passet etter ferien.. ;)
Antok forøvrig at han skulle vært litt eldre 19.06 (kom 14 dager på overtid)! :p Men gikk veldig bra og ble en strålende markering! :)

Født 12/5 blir dåp 18/9. Ville egentlig ha i august, men det ville tydeligvis alle, så den var fullt opp dagen etter vi fikk brevet med datoene i posten.

Back
Topp