Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så tidlig alle skal ha dåp, her tror jeg ikke det blir dåp før 4/9, fordi det ikke passer med noen gudstjenester måneden før. Synes selv det blir litt sent men men, fødte 14/5.
Hadde nok tatt det senere, men tar det i forbindelse med at familie kommer på besøk i august fra DanmarkSå tidlig alle skal ha dåp, her tror jeg ikke det blir dåp før 4/9, fordi det ikke passer med noen gudstjenester måneden før. Synes selv det blir litt sent men men, fødte 14/5.
Hadde nok tatt det senere, men tar det i forbindelse med at familie kommer på besøk i august fra Danmark![]()
Vår er en uke i morgen, jeg har sendt søknad om dåp i dag til 14 august![]()
Fødte 29/4 og dåp 22/5![]()
Født 10. mai og dkal ha dåp 31. juli.![]()
Født 13.05, dåp 17.07
21 august![]()
Skal ha navnefest 3. Juliuten formel sermoni, bare på vår egen måte med nærmeste familie
![]()
Vi tenker dåp begynnelsen av augustfødt 10 mai
![]()
Så tidlig alle skal ha dåp, her tror jeg ikke det blir dåp før 4/9, fordi det ikke passer med noen gudstjenester måneden før. Synes selv det blir litt sent men men, fødte 14/5.
Vi lurer på dåp 21.08. Hun er gødt 21.05 ☺
Snuppa er født 25/5 og skal ja dåp 28/8![]()
Født i slutten av april. Blir vel dåp i midten av august. Hadde håpet på juli :/
Hva serverer dere i dåpen da?Vi tenkte da vi og, men ene fadder skal bli pappa med termin 12/9, og sambo jobber 2 helger i mnd så vi er litt bundet opp. Derfor tok vi det mnd før i stede for mnd etter![]()
Tror kanskje svigerfar skal grilleHva serverer dere i dåpen da?
Hva serverer dere i dåpen da?
Skal nok bestille koldtbord fra lokalt cateringfirmaHva serverer dere i dåpen da?