DÅP


Dåp neste helg her.

Lokale 1500
Mat 150 pr stk. Bestiller til ca 20. Ikke avtalt enda.... Er via jobben til samboer...
Dåpskake 509
Duker 250

Dette er ordnet til nå... Så ja, koster ;)
 
Nå har vi hatt dåp:) vi slapp å leie lokale siden det er en gård i familien så vi fikk ha selskapet der:) vi var 26 voksne og 4 barn, lagde koldtbord selv og fikk littav gjestene til å ta med kaker. Brukte i underkant av 2000 på mat, og da var det MYE til overs :p tror vi endte opp med 5 kaker + en stor firkantet marsipankake og det var også altfor mye :p
 
ImageUploadedByBV Forum1421429078.969347.jpg

Dåpskjolen kom i posten fra svigermor i dag :) ho syntes det blei litt seint vi fikk den helga med dåpen..... Vært brukt lenge i hans familie så koselig det :) finere enn forventet..... Liksom sett for meg en mer gammeldags kjole..... Men skjønner ikke heilt hvor bånda skal være som ho har sendt med :p
 
Lokale - 700,-
Mat (lagde selv koldt bord) - ca 3000,-
Kaker selv laget 5 stk - ca 700,-
Pynt - 600,- - 800,-

Det var mye mat og kaker til overs, siden ikke alle kom
 
Lurer på å få dåpskaka pyntet med sommerfugler, tror dere om det damer?? :)
 
Wææææ!!! Fikk vite NÅ at dåpen blir om 2 uker og 3 dager!!! 8. Februar i den kirka jeg ønska :D

Kjøpt masse på nett idag å hååper det rekker fram før dåpen :D

Her er noen bilder
ImageUploadedByBV Forum1421947460.911694.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421947470.544849.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421947480.279602.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421947489.381644.jpg
ImageUploadedByBV Forum1421947505.118914.jpgImageUploadedByBV Forum1421947513.911348.jpgImageUploadedByBV Forum1421947525.011153.jpg

Også skal han ha denne på til middag og kake :D
ImageUploadedByBV Forum1421947588.047709.jpg
 
Også skal han ha på seg denne kjolen <3 :D min mormor som har sydd den :D er blå silkecaps på lua og en engel på det hjerte <3
ImageUploadedByBV Forum1421968062.754416.jpg
Er nevøen min som har på kjolen på dette bildet og har ikke spurt søstra mi om å få låv til å legge ut bilde så da dekker jeg bare til det søte fjeset hans :)
 
Så masse fint du har fått tak i :) hvor skal han døpes? Domkirka?

Takk :D blir i bodin kirke <3 samme kirke som både jeg og mammaen min ble døpt og konfirmert i også synes jeg at det er den fineste kirka i hele Bodø :D det var min mormor snakka med presten å fikk plass til Trym i den kirka enda kirkekontoret sa at det var fullt og lang venteliste :p
 
Takk :D blir i bodin kirke <3 samme kirke som både jeg og mammaen min ble døpt og konfirmert i også synes jeg at det er den fineste kirka i hele Bodø :D det var min mormor snakka med presten å fikk plass til Trym i den kirka enda kirkekontoret sa at det var fullt og lang venteliste :p

Så morsomt da :) jeg har bare vært inne i Tverlandet kirka , men liker ikke den. Hannah skal døpes i saltstraumen kirke ;)
 
Vi hadde dåp i dag. Koselig men travel dag!! Lille gjorde seg bemerket i kirka :p heldigvis var dåpen først i gudstjenesten.... Så kunne gå ut litt etterpå....

Bikka heilt da vi kom til selskapslokalet.... Snille mammaen min fikk ho til å sove i vogna.... Tror det har blitt mye på ho denne helga men huset fult av gjester også....

Godt å være ferdig med det :)
 
Så morsomt da :) jeg har bare vært inne i Tverlandet kirka , men liker ikke den. Hannah skal døpes i saltstraumen kirke ;)

Liker heller ikke Tverlandet kirke.. Synes den ser mer ut som ei hytte enn ei kirke :( saltstraumen kirke ville vi ikke døpe han i da min biologiske mamma hoppa fra salstraumbrua og ble borte da jeg var 1,5 år så det er en stor sorg hver gang min mormor (som jeg nå sir mamma til) er der.. Jeg husker ikke noe av det som skjedde selv men vil jo ikke at noen skal være triste i dåpen :( Vi skal leie lokalet i Tverlandet kirke da det er passe stort og greit lokale med kjøkken og lekerom for de små også koster det bare 500 kr tror jeg det var :)
 
Liker heller ikke Tverlandet kirke.. Synes den ser mer ut som ei hytte enn ei kirke :( saltstraumen kirke ville vi ikke døpe han i da min biologiske mamma hoppa fra salstraumbrua og ble borte da jeg var 1,5 år så det er en stor sorg hver gang min mormor (som jeg nå sir mamma til) er der.. Jeg husker ikke noe av det som skjedde selv men vil jo ikke at noen skal være triste i dåpen :( Vi skal leie lokalet i Tverlandet kirke da det er passe stort og greit lokale med kjøkken og lekerom for de små også koster det bare 500 kr tror jeg det var :)

Åh nei så trist :( skjønner godt du ikke ønsker at noen skal ha slike minner i dåpen til Trym.

Er jo ikke dumt å ha den dær nei ;) er der vi er på Babysang hver tirsdag. vi har leid lokale på straumøya da, koster 2000kr men mamma betaler halvparten.
 
Back
Topp