DÅP

Vi skal døpe Malin 25 januar. Skal ha min søster og mannens bestekammerat som faddere:)
Vi skal lage koltblord. Blir 24 stk:)
 
Vi har bestilt dåp 15. Februar og leid lokale. Kostet 2000kr i leie men mamma dekker leia så da er det greit. Vi skal nok ha koldtbord, så blir det kakebake dugnad. Her er begge familier tilreisende så blir bok minimalt med hjelp å få før dåpshelga. :/ men det ordner seg vel

Faddere til vår jente (hvis de sier ja) bli en tante, og en gammelonkel påmin side, og samboers tante og onkel.
 
Vi har bestilt lokaler. 700,- . Bestilte litt pynt på ebay i går. Håper det kommer før dåpen. vi har 4.januar :)

Fikk du pynten i tide??

Håper dere hadde en koselig å flott dag??

Om du vil må du gjerne dele bilder for å gi meg litt inspirasjon :p
 
Fikk du pynten i tide??

Håper dere hadde en koselig å flott dag??

Om du vil må du gjerne dele bilder for å gi meg litt inspirasjon :p
Fikk alt jeg bestilte før nyttår Jeg skal legge bilder, må samle alle først fra andre kameraer. Jeg selv har noen få bilder.
Vi hadde veldig fin barndåp
 
DSC02327xc.jpg DSC0229611.jpg
 
11111.jpg WP_20150104_00811.jpg WP_20150104_01811.jpg WP_20150104_019111.jpg
 
Takk for det :)

Blå løperen er kjøpt her :
http://www.selskapsshop.no/products/sizoweb-lys-bla-metervare

Kaker: Hovedste kaka :) , Tiramisu kake, Verdens beste, bløtkake, muffins

Vi skulle være 35 stk, men mange er blitt syke, så vi var bare 20 stk. Det var mye kaker, spiste ca halvparten av de (litt mindre kanskje)

Så kjedelig at mange blei syke da!! Her er det litt matallergi i familien så blir nok litt ekstra kaker så alle får noe di kan ha... Kommer 7 barn også og di spiser jo gjerne litt anna enn oss voksne....
 
Kjøper dere dåpsgave til den lille og evt hva?
 
Back
Topp