Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kastet opp med begge, men var kvalm med gutten.Det er jo spennende at det er annerledes da! Har også hørt noen sier de var mer kvalm med jente enn gutt, men det er kanskje helt tilfeldig? Uansett interessant. Jeg hadde friske ting (frukter) med mye saftig vann/juice med jenta mi, og har det nå også![]()

Det virker som der blir sånn uansett hva slags måltid…
Jeg har også blitt supersensitiv på dette! Har dessverre kastet litt mer mar de siste ukene enn jeg pleier, men orker ikke t sjansen og har vært så kvalm at jeg har blitt uvel bare ved tanken..!Ingen særlig kravings, men har heller ikke lyst på ting jeg vanligvis spiser. Drikker melk til vanlig, men nå går det heller i frisk appelsinjus, smoothie og knasker disse fantastisk gode norske høsteplene. Takler ikke omelett lenger og må heller ha hardkokt egg. Vi er også flinke til vanlig å lage store gryter med middag. Det er både godt og mye mat for pengene, men nå blir jeg kvalm av det. Samboer måtte le her om dagen når jeg sa jeg hadde lyst på "noe hard mat"
Noen flere som er blitt mer sensitive på mat som nærmer seg utløpsdato? Kjenner terskelen min er blitt veldig lav her.
husker det samme skjedde sist gang, har f.eks. ikke spist blomkålsuppe siden den gang, selvom det var favoritten som ble laget omtrent ukentlig 
Den jordbærmelka var jeg fullstendig avhengig av under forrige graviditet! Spent på om det blir likt denne gang.Jordbærmelk litago, norske epler og appelsinjuice
Det er helt tullete hvor god den er nåDen jordbærmelka var jeg fullstendig avhengig av under forrige graviditet! Spent på om det blir likt denne gang.
drakk litersvis med sjokomelk sist, men nå må det være jordbærmelk 
Var det ikke det Phoebe i Friends gjorde?Du kan jo gjere eit unntak og spise kjøtt under graviditeten?![]()

Oh yes! Elsker friends referanserVar det ikke det Phoebe i Friends gjorde?![]()