Fader, har spist meg ihjel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så vanvittig godt ut daFader, har spist meg ihjel![]()

Nå skal jeg tørre å skrive her. Endelig sett bankende hjerte i dag!Spennende cravingNå skal jeg tørre å skrive her. Endelig sett bankende hjerte i dag!
Men jeg har en rar craving.. eddik.. seriøst? Altså potetgull med salt og eddik er digg og lindrer lysten. Men kommer jo til å legge på meg 30 kg?! Får seriøst lyst til å slurpe eddik. Noe så grusomt..! Tenkte lage opp en del sånn agurksalat med vann, sukker og eddik. Men ja.. andre tips? Jeg tenker på det hele tiden
Åh, men eddik er jo så digg da. Jeg drikker alltid blandingen av olje og eddik som ligger igjen etter en god salat, gravid eller ei! Noen gode eddikoppskrifter er f.eks. gresk salat med olivenolje og rødvinseddik, ruccolasalat med valgfritt protein, cherrytomater, rødløk, olivenolje og balsamicoeddik, slaw med eplesidereddik... En god britisk klassiker er en «chip butty», et smurt, mykt hvitt rundstykke fylt med tjukke chips toppet med salt og eddik. Mulighetene er endeløseNå skal jeg tørre å skrive her. Endelig sett bankende hjerte i dag!
Men jeg har en rar craving.. eddik.. seriøst? Altså potetgull med salt og eddik er digg og lindrer lysten. Men kommer jo til å legge på meg 30 kg?! Får seriøst lyst til å slurpe eddik. Noe så grusomt..! Tenkte lage opp en del sånn agurksalat med vann, sukker og eddik. Men ja.. andre tips? Jeg tenker på det hele tiden

Ja gratulerer nok en gang med bankende hjerteNå skal jeg tørre å skrive her. Endelig sett bankende hjerte i dag!
Oi woow eddik??
Eddik er vel bra for holde glukosenivå i sjakk og slikt, men slik cravings har jeg ikke hørt om. Får du til å søke opp om slik cravings er tegn på noe mangel på noe? Mener forresten jeg har hørt at salt og sånt er tegn på gutt
Blir spennende dette 
Faderå farlig å komme inn her joooo 
Kan prøve! Stakkars samboeren..Spennende craving
Syltet rødløk da - der er det vel vann, sukker og edikk?
Jeg har trøbbel med blodsukker ja og hatt svangerskaps diabetes to ganger så det passer vel fint? Har kun jenter fra før så kanskje dette er en gutt??Ja gratulerer nok en gang med bankende hjerte![]()
Oi woow eddik??
Eddik er vel bra for holde glukosenivå i sjakk og slikt, men slik cravings har jeg ikke hørt om. Får du til å søke opp om slik cravings er tegn på noe mangel på noe? Mener forresten jeg har hørt at salt og sånt er tegn på gutt
Blir spennende dette
![]()
Da er det sikkert bare en gravid-craving jaJeg har trøbbel med blodsukker ja og hatt svangerskaps diabetes to ganger så det passer vel fint? Har kun jenter fra før så kanskje dette er en gutt??
Tatt standard gravid blodprøver i dag, men følges til vanlig ganske tett 2-3 ganger i året med blodprøver pga diabetes så tror ikke jeg mangler noe.
Tatt vitaminer og omega 3 fast daglig siden tidlig i vinter før vi begynte å prøve.
Vannmelon og isbiter. Og var mye kvalm. Det er jeg ikke denne gangen. Kun om det er lenge siden jeg har spist.Da er det sikkert bare en gravid-craving ja
Hva slags cravings hadde du med jentene?
Det er jo spennende at det er annerledes da! Har også hørt noen sier de var mer kvalm med jente enn gutt, men det er kanskje helt tilfeldig? Uansett interessant. Jeg hadde friske ting (frukter) med mye saftig vann/juice med jenta mi, og har det nå ogsåVannmelon og isbiter. Og var mye kvalm. Det er jeg ikke denne gangen. Kun om det er lenge siden jeg har spist.