Cravings

Ingenting foreløpig! Sist endte jeg opp med å spise masse nudler og lyst brød i første trimester, og ikke ha lyst på sjokolade/is etc som jeg vanligvis elsker. Blir spennende å se denne gangen

Jeg kan ikke lese denne tråden igjen, blir kvalm :facepalm: Ikke crava noe enda, bare funnet (kjedelige) matvarer jeg klarer å få i meg

Jeg kan ikke lese denne tråden igjen, blir kvalm :facepalm: Ikke crava noe enda, bare funnet (kjedelige) matvarer jeg klarer å få i meg
Jeg klikker når samboer spør meg før jobb hva jeg vil ha til middag i dag, haha! Blir så kvalm av å tenke på mat så tidlig… Han mener det bare godt stakkars

Begynt å crave brødbakst. Typ croissanter, brød, boller, skolebrød++++. Synd for meg så tåler jeg det ikke.. Glutenallergi :blackeye: Men spiser plutselig ett brød om dagen. Før kunne jeg ha det glutenfrie brødet til det begynte å mugne.

Også craver jeg pizza med banan. Og pizza med druer. Det er faktisk veldig godt! (Bananpizzaen likte jeg lenge før jeg ble gravid).

Og til sist Fun Light med pære.

Siden jeg «bare» er 6+0, så er det kanskje for tidlig med den største cravingen enda?

Starta uka med å crave asiatisk mat. Så ble takeaway 3 dager denne uka (kan ikke fortsette sånn, det blir dyrt :bag: ). Bare et av stedene var bra nok, så nå vet jeg hvor jeg ikke skal spise igjen:smiley-ashamed004

Ellers mer lyst på egg m/ kaviar, makrell og frukt enn ellers. Litt lav vitamin D på blodprøvene så kroppen vil vel ha mer

Begynt å crave brødbakst. Typ croissanter, brød, boller, skolebrød++++. Synd for meg så tåler jeg det ikke.. Glutenallergi :blackeye: Men spiser plutselig ett brød om dagen. Før kunne jeg ha det glutenfrie brødet til det begynte å mugne.

Også craver jeg pizza med banan. Og pizza med druer. Det er faktisk veldig godt! (Bananpizzaen likte jeg lenge før jeg ble gravid).

Og til sist Fun Light med pære.

Siden jeg «bare» er 6+0, så er det kanskje for tidlig med den største cravingen enda?
Pizza med banan og druer ;) morsomt!

Craver ikke noe spesielt. Men blir helt sjukt sulten. På natta også, i det siste. Kl 4 er det ikke sjans å sove mer før jeg har spist :hilarious: Ikke bra.. kan jo ikke lage meg slike vaner:shy:

Tyrkisk yoghurt med bær og sukrin gold :smiley-bounce012 Og har veldig lyst på baguetter og ferskt surdeigsbrød.. Men kan ikke spise det hele tiden… Hvitost er fortsatt favorittpålegget. Spørs om det blir hardt å ikke spise for mange baguetter og fersk bakst den uken vi skal til Frankrike…:smiley-ashamed004

Drakk Humlesus alkoholfri sider i helga, fy F så god, den må jeg ha mer av:nailbiting: fra vinmonopolet

Har fått cravings på kjøtt. Helst grillet kjøtt. Har egentlig spist mye vegetarmat de siste årene for å kutte ned på kjøttforbruket, så dette blir vanskelig:arghh:

Våkner mellom kl.3-6. Igår 5tiden og idag 4tiden akutt sulten. Får ikke sove før jeg har spist. Har veldig lyst på alt jeg ikke kan spise akkurat nå.

Back
Topp