Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg klikker når samboer spør meg før jobb hva jeg vil ha til middag i dag, haha! Blir så kvalm av å tenke på mat så tidlig… Han mener det bare godt stakkarsJeg kan ikke lese denne tråden igjen, blir kvalmIkke crava noe enda, bare funnet (kjedelige) matvarer jeg klarer å få i meg

Men spiser plutselig ett brød om dagen. Før kunne jeg ha det glutenfrie brødet til det begynte å mugne.
). Bare et av stedene var bra nok, så nå vet jeg hvor jeg ikke skal spise igjen
Pizza med banan og druerBegynt å crave brødbakst. Typ croissanter, brød, boller, skolebrød++++. Synd for meg så tåler jeg det ikke.. GlutenallergiMen spiser plutselig ett brød om dagen. Før kunne jeg ha det glutenfrie brødet til det begynte å mugne.
Også craver jeg pizza med banan. Og pizza med druer. Det er faktisk veldig godt! (Bananpizzaen likte jeg lenge før jeg ble gravid).
Og til sist Fun Light med pære.
Siden jeg «bare» er 6+0, så er det kanskje for tidlig med den største cravingen enda?
Gir pizzaen sødme. Kan anbefales!Pizza med banan og druermorsomt!

Og har veldig lyst på baguetter og ferskt surdeigsbrød.. Men kan ikke spise det hele tiden… Hvitost er fortsatt favorittpålegget. Spørs om det blir hardt å ikke spise for mange baguetter og fersk bakst den uken vi skal til Frankrike…