Cravings

Ingen cravings her heller. Hadde ikke det sist svangerskap heller, så føler meg nesten litt snytt for deler av gravididetsopplevelsen:p
Samme her! Jeg har mer problemer med enkelte typer mat som gravid. Sist ble jeg så fort mett! Og så fort sulten, og så mett, osv :p

Har ikke så veldig lyst på, så drikker automatisk mindre.. Ikke drukket det på mange dager nå. Men iskaffe, det craver jeg..! Slik var det i forrige svangerskap også :) Må begrense meg til 1 om dagen, maks 2 hvis d er skikkelig ille :)
Drikker ikke kaffe, men sliter med å holde meg unna min tidligere daglige redbull…

Er det mye koffein i den da? Over grensen? Spørs jo hvor mye koffein man får i seg totalt. :)
Har ikke sjekket ut innholdet, men vet det er merket bak at gravide ikke bør drikke det, samme merke som på alkohol, prøver derfor å klare meg med å beholde Pepsi maxen min :p

Jordbær og meloner. Kjenner jeg meg selv rett så blir det nektariner snart også. Har såvidt begynte å sikle etter dem :thumleft

Merker bare at jeg trenger fler karbohydrater og frukt. Spiser normalt LCHF/keto, men det er veldig vanskelig i disse dagene. Kan kanskje henge sammen med at humøret er dårlig og overskuddet ikke er stort…

Nå går det mye i frokostblanding, sånn har det vært i tidligere svangerskap også :joyful:

Endelig dilla på epler igjen, og mer gira på frukt generelt. Vi jo spise frukt under graviditeten også, ikke kun grønnsaker! Änglamark epler som gjelder her. Også ny craving med yoghurt og granola med frukt og blåbær! Føler jeg har spist så kjedelig i det siste, typ ørten knekkebrød med gulost, så deilig at jeg vil ha annet nå :hilarious: vannmelon er også som godteri om dagen :love017

Åhh....nå fikk jeg lyst på vannmelon!! Er fremdeles kvalm etter at jeg trodde jeg hadde lyst på vestlandslefse tidligere. Det var et dårlig valg :hilarious: Men iskald vannmelon hadde vært digg! Tror jeg må sende noen på butikken

Åhh....nå fikk jeg lyst på vannmelon!! Er fremdeles kvalm etter at jeg trodde jeg hadde lyst på vestlandslefse tidligere. Det var et dårlig valg :hilarious: Men iskald vannmelon hadde vært digg! Tror jeg må sende noen på butikken
Fikk akkurat levert det av mannen nå, det er for godt! :hilarious:

Back
Topp