Cravings

Jeg også! Aldri kjøpt før, men har fått helt avsmak på cola uten sukker (som jeg har drukket litersvis av hver dag tidligere. Husker det var likt i forrige svangerskap også :hilarious:

Andre som har mistet helt lysten på noe dere vanligvis fortærer mye av?
Fått helt avsmak og mistet all lyst på vanlig kaldt vann. Drakk det i litervis før svangerskap, nå må jeg ha isbiter og kanskje ei klunk saft. Føler det smaker kloakk:hungover:

Fått helt avsmak og mistet all lyst på vanlig kaldt vann. Drakk det i litervis før svangerskap, nå må jeg ha isbiter og kanskje ei klunk saft. Føler det smaker kloakk:hungover:
Auch, den er kjip da! Jeg drikker faktisk mye mer vann nå, var dårlig på å drikke vann før. Godt det hjelper litt med smakstilsetning.

Jeg også! Aldri kjøpt før, men har fått helt avsmak på cola uten sukker (som jeg har drukket litersvis av hver dag tidligere. Husker det var likt i forrige svangerskap også :hilarious:

Andre som har mistet helt lysten på noe dere vanligvis fortærer mye av?
Ja mye, men brus har jeg veldig lyst på - men kullsyra gjør meg kvalm og vondt i magen når jeg er i 1.trimester..

Auch, den er kjip da! Jeg drikker faktisk mye mer vann nå, var dårlig på å drikke vann før. Godt det hjelper litt med smakstilsetning.
Har det litt likt som deg. Fått avsmak på brus jeg digga før (Pepsi max-jente) og elsker nå iskaldt vann mens jeg før måtte ha det lunkent. Det er altså så mye rare greier, jeg må le :smiley-bounce022

Har det litt likt som deg. Fått avsmak på brus jeg digga før (Pepsi max-jente) og elsker nå iskaldt vann mens jeg før måtte ha det lunkent. Det er altså så mye rare greier, jeg må le :smiley-bounce022
Så rare greier altså :hilarious: Jeg kan ikke huske at det var slik med første barn, men med andre barn var det altså avsmak på brus nærmest fra positiv test. Har du flere svangerskap å sammenligne med? Jeg greier ikke å huske enda hvem som har hvor mange barn..:angelic:

Ja mye, men brus har jeg veldig lyst på - men kullsyra gjør meg kvalm og vondt i magen når jeg er i 1.trimester..
Tror det er kullsyre som er problemet her også..:wacky: Drikker masse saft (Appelsinsaft akkurat nå) og blir ikke uvel av det.

Så rare greier altså :hilarious: Jeg kan ikke huske at det var slik med første barn, men med andre barn var det altså avsmak på brus nærmest fra positiv test. Har du flere svangerskap å sammenligne med? Jeg greier ikke å huske enda hvem som har hvor mange barn..:angelic:
Har to barn fra før, men kan ikke huske noe annet enn de store linjene. Var i 2016 og 2018, hukommelsen svikter litt :) Men veldig komisk at man kan få så tydelige preferanser pga hormoner, og at de er så forskjellige fra hvordan det ellers er :D

Det har gått veldig masse i frus sin eple og kiwi om dagen! Aldri kjøpt det tidligere :laughing002
Aldri kjøpt den jeg heller før nå, var tilfeldig at jeg fikk smake den av svigerinne mi og etter det er det kun den og eplejuice som drikkes

Typisk at det blir motsatt under svangerskap! Positivt når det går fra lite til mye vann, ikke like behagelig andre veien..

Fått veldig craving på skive med smør og banan. I utgangspunktet ikke så rart men har ikke hatt det eller tenkt på det siden jeg gikk på barneskolen.

Fått veldig craving på skive med smør og banan. I utgangspunktet ikke så rart men har ikke hatt det eller tenkt på det siden jeg gikk på barneskolen.
Idag skulle jeg har det til frokost, spiste en skive før jeg begynte å brekke meg og ikke klarte å spise den andre. Rart hvordan dette kan svinge så raskt!

Hatt mye lyst på salt nachochips, sukkerfri oboy og is i det siste Samt boble med yuzu og appelsin smak

Vet ikke om det er cravings, men lakris godteri kunne jeg spist kun det, til alle måltider hvis jeg kunne. Lakris har vært favoritt hele livet, sliter veldig med å ikke proppe i meg det
Kjenner meg så igjen i dette. Min favoritt er lakris. Har ikke hatt noe i svangerskapet, men er ikke lett og holde seg unna. Det er noe jeg tidligere har spist hver dag. Hadde et år med snope stopp i 2024 for og øve meg til når jeg ble gravid. Hehe.

Back
Topp