Cravings

Vet ikke om det er en craving, men spiser mye brødaktige ting, og alt som er tørt :hilarious: Kjeks, knekkebrød, skorper, pitabrød, rundstykker osv. med tykt lag meierismør:angelic:
Drømmer om å gafle i meg ei hel fyrstekake:happy093

Jeg craver bare sunne ting plutselig! Druer, avokado, egg, knekkebrød, eple osv. Håper det varer :D
Kjenner også at det er sunne ting som frister mest, eple, appelsin, druer.. eplejuice. Fikk litt lyst på grønnsaker igår, men lagde meg maiskolber med smør istedet ♡

Vet ikke om det er en craving, men spiser mye brødaktige ting, og alt som er tørt :hilarious: Kjeks, knekkebrød, skorper, pitabrød, rundstykker osv. med tykt lag meierismør:angelic:
Drømmer om å gafle i meg ei hel fyrstekake:happy093
Jeg tror jeg tenker meg mer kvalm enn jeg faktisk er. Fordi jeg tror jeg blir kvalm av å spise det som ikke frister, men når jeg faktisk spiser det - så går det heilt greit. Men er ikke fysen på brødmat, men skorper med brunost har gått veldig fint :)

Ikke helt en craving, men kroppen krevde mye mat og drikke i går:happy:

Jeg har en tendens til å crave alt jeg ikke skal spise jeg har de siste to dagene hatt så sykt lyst på lakris, går heldigvis fint i små megder.
Ellers har jeg mye lyst på brødskive, enten med leverpostei eller avokado og egg er mye kvalm, så går mye salt potetgull og Ritz

Blåbær!! Spørsmålet er bare hvor mye blåbær kan man spise før det går utover fordøyelsen :hilarious:

Føler jeg craver ALT om dagen! Skulle tro jeg led av hungersnød :laughing001 Fra å ha fastet ca 17 timer i døgnet, og være generelt god på å "kontrollere" sulten, spiser jeg nå HELE tiden! Det er helt sinnsykt! Kjenner ikke meg selv igjen. Hjelp?! Andre som har det likt?

Føler jeg craver ALT om dagen! Skulle tro jeg led av hungersnød :laughing001 Fra å ha fastet ca 17 timer i døgnet, og være generelt god på å "kontrollere" sulten, spiser jeg nå HELE tiden! Det er helt sinnsykt! Kjenner ikke meg selv igjen. Hjelp?! Andre som har det likt?
Har vært på reise de siste dagene, og har faktisk kjent veldig lite på kvalme disse dagene. Og jeg har vært sulten ofte, og spist myye mer enn før. Uken før jeg dro, var jeg uggen og kjente ikke lysten på mat - som sikkert gjorde meg mer uggen igjen. Nå er jeg hjemme, og spent på hvordan de neste dagene vil bli :p Kjenner du på noen mataversjoner, at tanken på enkelte matretter byr deg imot?

Gått opp 2 kilo de siste 4 dagene, tydelig at matlysta har gått fra 0 til 100 :bag:

Er også veldig sulten og tørst om dagen.
Gått opp 2 kilo de siste 4 dagene, tydelig at matlysta har gått fra 0 til 100 :bag:
Jeg også har fått en helt vill ulvehunger! Før svangerskapet hadde jeg endelig fått litt kontroll på maten, og spiste godt å næringsrikt, og ble mett av det. Nå er det helt baluba. Har lyst på mat hele tiden, og får et ekkelt sug i magen og bli skikkelig uggen hvis jeg ikke spiser…

Nå ligger jeg i sengen og spiser salat med agurk, tomat, oliven og balsamicoeddik som jeg tryglet mannen om å hente:happy8. Ganske spesielt!

Og jeg ser ut til å gjenta meg selv fra tidligere svangerkæskap. Sånher er det jordbær, vannmelon og brødskive med leverpostei. En ny ting er smoothie. Spesifikt den ene de har i sykehuskantina... godt jeg jobber der :angelic:

Min craving har i det siste vært noe friskt som appelsin, appelsinjuice, ananas, vannmelon etc. men også sprø bacon og bacon-snacks - er skikkelig dilla på det :)

Back
Topp