Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner også at det er sunne ting som frister mest, eple, appelsin, druer.. eplejuice. Fikk litt lyst på grønnsaker igår, men lagde meg maiskolber med smør istedet ♡Jeg craver bare sunne ting plutselig! Druer, avokado, egg, knekkebrød, eple osv. Håper det varer![]()
Jeg tror jeg tenker meg mer kvalm enn jeg faktisk er. Fordi jeg tror jeg blir kvalm av å spise det som ikke frister, men når jeg faktisk spiser det - så går det heilt greit. Men er ikke fysen på brødmat, men skorper med brunost har gått veldig fintVet ikke om det er en craving, men spiser mye brødaktige ting, og alt som er tørtKjeks, knekkebrød, skorper, pitabrød, rundstykker osv. med tykt lag meierismør
Drømmer om å gafle i meg ei hel fyrstekake![]()
Har vært på reise de siste dagene, og har faktisk kjent veldig lite på kvalme disse dagene. Og jeg har vært sulten ofte, og spist myye mer enn før. Uken før jeg dro, var jeg uggen og kjente ikke lysten på mat - som sikkert gjorde meg mer uggen igjen. Nå er jeg hjemme, og spent på hvordan de neste dagene vil bliFøler jeg craver ALT om dagen! Skulle tro jeg led av hungersnødFra å ha fastet ca 17 timer i døgnet, og være generelt god på å "kontrollere" sulten, spiser jeg nå HELE tiden! Det er helt sinnsykt! Kjenner ikke meg selv igjen. Hjelp?! Andre som har det likt?
Er også veldig sulten og tørst om dagen.
Jeg også har fått en helt vill ulvehunger! Før svangerskapet hadde jeg endelig fått litt kontroll på maten, og spiste godt å næringsrikt, og ble mett av det. Nå er det helt baluba. Har lyst på mat hele tiden, og får et ekkelt sug i magen og bli skikkelig uggen hvis jeg ikke spiser…Gått opp 2 kilo de siste 4 dagene, tydelig at matlysta har gått fra 0 til 100![]()