Cravings

Har ikke hatt noe spesiell craving, men veldig lyst på friske/søte og kalde ting, som kald frukt, lime/sitron yoghurt og is.

Får ellers akutt lyst på det jeg ser andre spiser, noe jeg ellers aldri tenker over eller pleier å spise selv:hilarious:

Mannen håper jeg skal crave alle ting jeg ikke liker. Foreløpig uten hell..hehe

Jeg har plutselig fått dilla på heksehyl og sånne salt fisk greie på pose, er det farlig å spise med tanke på lakris?

Jeg har plutselig fått dilla på heksehyl og sånne salt fisk greie på pose, er det farlig å spise med tanke på lakris?
Man kan spise, men passe på mengdene :)

Og jeg ser ut til å gjenta meg selv fra tidligere svangerkæskap. Sånher er det jordbær, vannmelon og brødskive med leverpostei. En ny ting er smoothie. Spesifikt den ene de har i sykehuskantina... godt jeg jobber der :angelic:
akkurat det samme her hos meg!! I tillegg fikk jeg plutselig helt akutt behov for frukost knekkebrød med falukorv. Kjøpte i går, og det er bare en slant igjen av pølsa :laughing025

Hatt skikkelig cravings på oboy uten sukker (som jeg normalt ikke drikker så mye av)
Ellers hadde jeg en periode hvor jeg spiste sjukt mye omelett

Jeg craver baguett/ostebriks med ost&skinke hele tiden!! Og bagels med kremost og røyket laks. Og reker!! Hva skjer med meg?! :hilarious:

Det har gått veldig masse i frus sin eple og kiwi om dagen! Aldri kjøpt det tidligere :laughing002
Jeg også! Aldri kjøpt før, men har fått helt avsmak på cola uten sukker (som jeg har drukket litersvis av hver dag tidligere. Husker det var likt i forrige svangerskap også :hilarious:

Andre som har mistet helt lysten på noe dere vanligvis fortærer mye av?

Back
Topp