Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Man kan spise, men passe på mengdeneJeg har plutselig fått dilla på heksehyl og sånne salt fisk greie på pose, er det farlig å spise med tanke på lakris?
Klarer ikke spise store mengder uavhengig av hva jeg likerMan kan spise, men passe på mengdene![]()

Ingen craving her, har så dårlig matlyst :-(
Samme herKlarer ikke spise store mengder uavhengig av hva jeg liker![]()

akkurat det samme her hos meg!! I tillegg fikk jeg plutselig helt akutt behov for frukost knekkebrød med falukorv. Kjøpte i går, og det er bare en slant igjen av pølsaOg jeg ser ut til å gjenta meg selv fra tidligere svangerkæskap. Sånher er det jordbær, vannmelon og brødskive med leverpostei. En ny ting er smoothie. Spesifikt den ene de har i sykehuskantina... godt jeg jobber der![]()

Herregud vi blir så rare assakkurat det samme her hos meg!! I tillegg fikk jeg plutselig helt akutt behov for frukost knekkebrød med falukorv. Kjøpte i går, og det er bare en slant igjen av pølsa![]()

Haha ja, skikkelig ut av kroppen opplevelse! Ekke til å kjenne igjen, rart hvor påvirket vi blir av disse småHerregud vi blir så rare ass![]()
deilig å ha noen å skylde på

Det har gått veldig masse i frus sin eple og kiwi om dagen! Aldri kjøpt det tidligereJeg må bare ha en eplejuice og Frus med eple og kiwi om dagen![]()

Jeg også. Haha. Aldri kjøpt førDet har gått veldig masse i frus sin eple og kiwi om dagen! Aldri kjøpt det tidligere![]()
Jeg også! Aldri kjøpt før, men har fått helt avsmak på cola uten sukker (som jeg har drukket litersvis av hver dag tidligere. Husker det var likt i forrige svangerskap ogsåDet har gått veldig masse i frus sin eple og kiwi om dagen! Aldri kjøpt det tidligere![]()