Cravings

Har heller ingen spesielle ennå. Sist svangerskap levde jeg på iste zero med fersken smak. Ikke drukket det siden, så spent på om jeg får noen merkelige greier :p

Jeg har så lyst på cookie dough yoghurtis fra diplom is, men den finnes tydeligvis ikke lenger :arghh:

Til nå ikke så mye, men om jeg får lyst på noe spesielt så MÅ jeg ha det, klarer ikke å tenke på noe annet frem til jeg får det :laughing001
Haha høres ut som meg utenom graviditet :hilarious: :angelic:

Ingen cravings her. Men har i tidligere graviditeter hatt superdilla på knaskegulrøtter og bringebær

Jeg har så lyst på cookie dough yoghurtis fra diplom is, men den finnes tydeligvis ikke lenger :arghh:
Er det denne? Hvis du har Oda der du bor ser det ut som de leverer den iallfall

Er det denne? Hvis du har Oda der du bor ser det ut som de leverer den iallfall

Nei, det er dream yoghurtis. Ser ut som om de har lagt om hele serien :shifty:

Tja, har spist MANGE pakker med blåbær, så mange at samboer kommenterte det før han visste noe :hilarious:

Ikke hatt noen spesielle enda, men veldig tidlig hehe med 2023 barnet bare MÅTTE jeg ha: grønne epler, fun light bringebær saft med isbiter og knekkebrød med brun ost alt av stekelukt uavhengig om det var fra komfyr, ovn, Micro mm luktet horribelt, holdt på spy hver gang haha

Ikke hatt noen spesielle enda, men veldig tidlig hehe med 2023 barnet bare MÅTTE jeg ha: grønne epler, fun light bringebær saft med isbiter og knekkebrød med brun ost alt av stekelukt uavhengig om det var fra komfyr, ovn, Micro mm luktet horribelt, holdt på spy hver gang haha
Jeg måtte ha julebrus saft med 2023 barnet eller iste.

Trodde ikke jeg hadde fått noen å tenkte det var tidlig :) Men så kom jeg på at jeg spiser cotter cheese to gang for dag nå, noe som ellers skjer et par gang i året :drunken_smilie

Back
Topp