Vi må jo ha en cravings tråd. 
Hvilke cravings har du, sære, sunne, usunne osv?

Hvilke cravings har du, sære, sunne, usunne osv?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha høres ut som meg utenom graviditetTil nå ikke så mye, men om jeg får lyst på noe spesielt så MÅ jeg ha det, klarer ikke å tenke på noe annet frem til jeg får det![]()
Er det denne? Hvis du har Oda der du bor ser det ut som de leverer den iallfallJeg har så lyst på cookie dough yoghurtis fra diplom is, men den finnes tydeligvis ikke lenger![]()
Nei, det er dream yoghurtis. Ser ut som om de har lagt om hele serienEr det denne? Hvis du har Oda der du bor ser det ut som de leverer den iallfall
![]()
Diplom-Is cookie dough - Oda
Bestill Diplom-Is cookie dough og andre matvarer fra Oda til døren din. Vi har det bredeste og mest prisgunstige utvalget av leveringstidspunkter med priser som starter fra 0 kr!oda.com
Jeg måtte ha julebrus saft med 2023 barnet eller iste.Ikke hatt noen spesielle enda, men veldig tidlig hehe med 2023 barnet bare MÅTTE jeg ha: grønne epler, fun light bringebær saft med isbiter og knekkebrød med brun ost alt av stekelukt uavhengig om det var fra komfyr, ovn, Micro mm luktet horribelt, holdt på spy hver gang haha
Så vittig hehe! Ja det gikk en del i grønn iste også på meg, det dukket opp nå heheJeg måtte ha julebrus saft med 2023 barnet eller iste.
Åh, fikk SÅ lyst på grønn iste når jeg leste dette - og jeg liker det egentlig ikkeSå vittig hehe! Ja det gikk en del i grønn iste også på meg, det dukket opp nå hehe![]()