Cravings

Vet ikke om man kan få cravings allerede nå. Men ganske obsessed med knekkebrød med avokado på og litt flaksalt :smiley-bounce022

Iskaldt vann, legger ofte en flaske i frysen slik at det fryser, det er så digg! Utenom det , nesten ingenting? Føler mer at jeg ikke vil ha noen verdens ting, alt som før fristet er ekkelt. Muligens litt sug på super surt godteri eneste :bored:

I dag MÅTTE jeg ha surt godteri, så nå har jeg allerede gomlet i meg dagsbehovet mtp kalorier før klokken er 15:00 :hilarious:

Ellers så har jeg blitt glad i ferskt brød med smøreost, skinke og agurk på i det siste :D

Har så lyst på sursøtt godteri. Klarte ikke å stå imot i dag og kjøpte sånne syrlige stenger med lyst fyll inni og så er de sukret utenpå. Husker ikke hva de heter, men jeg må passe meg nå, for tror jeg fort kunne spist hele posen. Og dette er ikke godteri jeg normalt kjøper og spiser :hilarious:

Trodde jeg cravet cola, men så fant jeg ut det var kullsyren jeg cravet, heldigvis! Så nå sluker jeg farris :laughing002

Vannmelon, slukte en kvart i kveld :hilarious:

Og i dag prøvde jeg røkelaks på potetsalat, overraskende digg!

Fløteis/softis, surt godteri og sitron og lime Saft på kvelden mot kvalme

Alt søtt og salt :arghh: og kullsyre!! Lover ikke godt dette...:hilarious:

Fikk en akutt og intens craving nå..
Lakriskuler eller dundersalt.
Tror det er den ekstreme saltsmaken jeg bare må ha!
Hvor mye lakris er for mye, spør for en venn :angelic:

Fikk en akutt og intens craving nå..
Lakriskuler eller dundersalt.
Tror det er den ekstreme saltsmaken jeg bare må ha!
Hvor mye lakris er for mye, spør for en venn :angelic:
Skulle gjerne sagt at du kan spise så og så mye, men det virker som at de har justert rådene sine de siste årene. Sist jeg var gravid i 2021, stod det en begrensning på antall gram, mulig det var rundt 150 gr i uka. Nå derimot sier de at de ikke kan fastsette noen ting, dessverre :bag: :angelic: 1000008988.jpg

Back
Topp