Jeg kjente jeg hadde VELDIG lyst på kjeks istad. Sukkercraving her altså
Kan ikke spise kjeks så det er kjipt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så kjiptMorgenkaffen er så høyt verdsatt! FavorittstundJeg har kunnet drikke kaffe - frem til i dag, da den plutselig smakte og luktet skikkelig mugg.
Såå godt å høreTredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gangsavner og helt sykt å kose med meg en kopp kaffe på morgenen! Uansett hvor mye melk og kaffesyrup jeg blander det med går det ikke ned
Det å gå på butikken nå er risikosport, ingen aner hva vi kommer ut medI dag måtte jeg kjøre til Meny i lunsjen for å kjøpe taco-baguette
Også ble det med veldig mye annet rart i den handekurven, som jeg nå ikke orker tanken på å spise, etter jeg spiste den baguetten![]()
Åårh ja! Oliven! Og gulerøtter og kålrotOLIVEN!!! Jeg trenger oliven![]()
Det er så interessant!Tredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gangsavner og helt sykt å kose med meg en kopp kaffe på morgenen! Uansett hvor mye melk og kaffesyrup jeg blander det med går det ikke ned
Så sant! Tenk hvor mye et svangerskap påvirker, ingen del av kroppen er tryggDet er så mind blowing at visse ting kan smake annerledes plutselig eller at man få lyst på/avsmak på andre ting enn vanlig
Åå, det hørtes godt utFikk akutt lyst på tyrkisk pepper kjærlighet på pinne![]()
Det kommer nok tilbake skal du se!! Man trenger den koffeinenSåå godt å høreOg enig, akkurat nå har kaffe og jeg et opphold i forholdet vårt, men ser frem imot å kose meg med en deilig kopp om noen uker (forhåpentligvis, krysser fingrene)
![]()
Veldig! Men samtidig merker jeg denne gangen og at det aller meste smaker rart og er kvalmende i begynnelsenDet er så interessant!