Cravings

Jeg kjente jeg hadde VELDIG lyst på kjeks istad. Sukkercraving her altså :) Kan ikke spise kjeks så det er kjipt

Morgenkaffen er så høyt verdsatt! Favorittstund:Heartpink Jeg har kunnet drikke kaffe - frem til i dag, da den plutselig smakte og luktet skikkelig mugg.
Det er så kjipt :wacky: Men heldigvis går det over og vi vil klare å drikke kaffe igjen :dance011

Tredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gang :hilarious: savner og helt sykt å kose med meg en kopp kaffe på morgenen! Uansett hvor mye melk og kaffesyrup jeg blander det med går det ikke ned
Såå godt å høre :cat::angelic: Og enig, akkurat nå har kaffe og jeg et opphold i forholdet vårt, men ser frem imot å kose meg med en deilig kopp om noen uker (forhåpentligvis, krysser fingrene) :love7

I dag måtte jeg kjøre til Meny i lunsjen for å kjøpe taco-baguette :hilarious:

Også ble det med veldig mye annet rart i den handekurven, som jeg nå ikke orker tanken på å spise, etter jeg spiste den baguetten:hilarious:
Det å gå på butikken nå er risikosport, ingen aner hva vi kommer ut med :hilarious:

Tredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gang :hilarious: savner og helt sykt å kose med meg en kopp kaffe på morgenen! Uansett hvor mye melk og kaffesyrup jeg blander det med går det ikke ned
Det er så interessant!

:think005Det er så mind blowing at visse ting kan smake annerledes plutselig eller at man få lyst på/avsmak på andre ting enn vanlig

Såå godt å høre :cat::angelic: Og enig, akkurat nå har kaffe og jeg et opphold i forholdet vårt, men ser frem imot å kose meg med en deilig kopp om noen uker (forhåpentligvis, krysser fingrene) :love7
Det kommer nok tilbake skal du se!! Man trenger den koffeinen :hilarious: Jeg har frem til nå tydd til energidrikk (er i permisjon med baby på nesten 7 måneder så trenger koffein). Men til og med det strever jeg med å få i meg nå. Smaker altså så grusomt! Men må få i meg nok til å ikke få hodepine pga koffeinmangel i det minste :bag:

Ikke cravings egentlig, men blir veldig sulten helt plutselig og må ha mat fort! Så noe «fast food» men ikke det jeg har som oftest :schocked028

MEN! Jeg hadde på en cheezy jalapeño saus ting! Tenkte på mat den kunne passe med super ofte! Men kjøpt på Oda og der handler jeg kun når jeg trenger mange/flere av store/tunge varer! Siden jeg ikke har bil.. men da må det være en del stort/tungt.. for kan handle i flere omganger ;)Jeg fikk veldig lyst på den igjen! På cheezy Doodles! Men det høres også ekkelt ut !

Ingen foreløpig ... I forrige var jeg hekta på bananer. Og mot slutten var det sjokolade og kullsyre. Spent på om det kommer noen denne gangen hvis vi er heldige og lykkes :Heartred

KALD drikke!! Det blir aldri kaldt nok, selv om det er fryst! Hadde det samme med de 2 andre barna :laughing002

Back
Topp