Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*men nåbruker også å drikke kaffe på jobb, me. Nå har jeg plutselig null lyst på det
Vet du, det hørtes ikke dumt utMulig jeg har fått en ny cravingEr glad i seterrømme til vanlig kan bruke det til dip og på middagsmat. I dag dyppet jeg det plutselig med eplebiter og tok det oppå salte kjeks
![]()
Åh det hørtes godt ut, men den har jeg aldri sett! Hvor kjøper du den?Noisy med pære og sitron!!
Jeg syntes kaffe om dagen, spesielt den kapselmaskinen på jobb, lukter helt pyton! Og jeg er egnt avhengig av hvert fall 1-2 kopper om dagen. Syntes nesten det er litt trist.. savner å ha lyst på kaffebruker også å drikke kaffe på jobb, me. Nå har jeg plutselig null lyst på det
Same! Savner følelsen av kos knyttet til kaffeJeg syntes kaffe om dagen, spesielt den kapselmaskinen på jobb, lukter helt pyton! Og jeg er egnt avhengig av hvert fall 1-2 kopper om dagen. Syntes nesten det er litt trist.. savner å ha lyst på kaffe![]()
Kjøpte den på spar! Men her stod den ikke sammen med brusen og energidrikken, den stod i kjøleskapet med proteindrikker. Så kan vere de står litt merkelig til? Må ned for å hamstre flereÅh det hørtes godt ut, men den har jeg aldri sett! Hvor kjøper du den?![]()
bruker også å drikke kaffe på jobb, me. Nå har jeg plutselig null lyst på det
Jeg elsker kaffe til vanlig! Ref nicknamet mitt, til vanlig går det unna kaffe til den store gullmedalje. Men siste uken har jeg bare ikke klart kaffe, gud så ekkelt. Uansett hvor latte-variant jeg lager klarer jeg bare ikkeSame! Savner følelsen av kos knyttet til kaffe![]()
Morgenkaffen er så høyt verdsatt! FavorittstundJeg elsker kaffe til vanlig! Ref nicknamet mitt, til vanlig går det unna kaffe til den store gullmedalje. Men siste uken har jeg bare ikke klart kaffe, gud så ekkelt. Uansett hvor latte-variant jeg lager klarer jeg bare ikke![]()
En skikkelig sorg å ikke kose seg med kaffen på morgenen for en som meg![]()
Haha så godt å høre vi er to! Alt som er surt går ned på høykantHar dilla på alt som er surt - epler, Farris sitron, halvmodne plommer![]()
Haha, kan ikke få nok av det! Har du smakt San Pellegrino med sitron? Den er så sur at det vibrerer i jekselene, men åh så diggHaha så godt å høre vi er to! Alt som er surt går ned på høykant![]()
Åååh den må jeg ha!!! Takk for tipsHaha, kan ikke få nok av det! Har du smakt San Pellegrino med sitron? Den er så sur at det vibrerer i jekselene, men åh så digg![]()
Tredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gangJeg elsker kaffe til vanlig! Ref nicknamet mitt, til vanlig går det unna kaffe til den store gullmedalje. Men siste uken har jeg bare ikke klart kaffe, gud så ekkelt. Uansett hvor latte-variant jeg lager klarer jeg bare ikke![]()
En skikkelig sorg å ikke kose seg med kaffen på morgenen for en som meg![]()
Enig! Liker den veldig godtKan forøvrig anbefale denne for de som prøver å unngå koffein, men som liker cola