Cravings

Mulig jeg har fått en ny craving :hilarious: Er glad i seterrømme til vanlig kan bruke det til dip og på middagsmat. I dag dyppet jeg det plutselig med eplebiter og tok det oppå salte kjeks :hilarious:

bruker også å drikke kaffe på jobb, me. Nå har jeg plutselig null lyst på det
Jeg syntes kaffe om dagen, spesielt den kapselmaskinen på jobb, lukter helt pyton! Og jeg er egnt avhengig av hvert fall 1-2 kopper om dagen. Syntes nesten det er litt trist.. savner å ha lyst på kaffe :hilarious:

Åh det hørtes godt ut, men den har jeg aldri sett! Hvor kjøper du den? :D
Kjøpte den på spar! Men her stod den ikke sammen med brusen og energidrikken, den stod i kjøleskapet med proteindrikker. Så kan vere de står litt merkelig til? Må ned for å hamstre flere :hilarious:

bruker også å drikke kaffe på jobb, me. Nå har jeg plutselig null lyst på det
Same! Savner følelsen av kos knyttet til kaffe :hilarious:
Jeg elsker kaffe til vanlig! Ref nicknamet mitt, til vanlig går det unna kaffe til den store gullmedalje. Men siste uken har jeg bare ikke klart kaffe, gud så ekkelt. Uansett hvor latte-variant jeg lager klarer jeg bare ikke :hilarious: :hungover:

En skikkelig sorg å ikke kose seg med kaffen på morgenen for en som meg :hilarious::wacky:

Jeg elsker kaffe til vanlig! Ref nicknamet mitt, til vanlig går det unna kaffe til den store gullmedalje. Men siste uken har jeg bare ikke klart kaffe, gud så ekkelt. Uansett hvor latte-variant jeg lager klarer jeg bare ikke :hilarious: :hungover:

En skikkelig sorg å ikke kose seg med kaffen på morgenen for en som meg :hilarious::wacky:
Morgenkaffen er så høyt verdsatt! Favorittstund:Heartpink Jeg har kunnet drikke kaffe - frem til i dag, da den plutselig smakte og luktet skikkelig mugg.

Har i DPO-land hatt sinnssyke cravings på koffein. Jeg drikker ikke koffein, og liker ikke kaffe, men jeg laget meg sjokoladekake med kaffekrem en dag. Jeg har også stjålet noen slurker av energidrikkene til mannen min, som jeg egentlig ikke liker engang!
Håper ikke dette er en craving som forblir i svangerskapet også for det orker jeg ikke. Hvorfor vil man ha ting man ikke kan? Ender vel opp med at jeg craver spylervæske eller noe annet shit:laughing021

Med førstemann så var det lite, cravet leverpostei og makrell i tomat på brødskiva, jeg MÅTTE ha tine Nyt Yoghurt m/blåbær/bringebær mellom kl 04 og 05 hver eneste morgen og drakk LATTERLIG mye sukkerfri iste fra kiwi. Spent på om det kommer flere cravings etterhvert.

Tredje svangerskapet mitt nå, og jeg hr opplevd det slik hvert eneste svangerskap! Får fullstendig avsmak på kaffe i første trimester, men det kommer seg uti andre trimester en gang :hilarious: savner og helt sykt å kose med meg en kopp kaffe på morgenen! Uansett hvor mye melk og kaffesyrup jeg blander det med går det ikke ned

Kan forøvrig anbefale denne for de som prøver å unngå koffein, men som liker cola

Vedlegg

• 20250317_104645.jpg
    20250317_104645.jpg
    857,7 KB · Visninger: 2
Back
Topp