Cravings?

Babyfever91

Forelsket i forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen som har begynt å få cravings?

Jeg har fått helt dilla på jordbær og frukt samt søtsaker som kake og donuts :laughing002 spiste en hel kurv med jordbær i går:oops:

Salt mat frister mindre og tanken på rødt kjøtt nå gjør meg kvalm o_O
 
Rart det med kroppen. Jeg har plutselig mistet lyst på kaker og godteri, noe jeg pleier å være veldig svak for Takknemlig for at det går den veien da, og ikke omvendt ☺️
 
Jeg har sinnsykt lyst på ananas, jordbær, vannmelon osv. Pleier alltid å ville ha det nå, men nå føler jeg det veldig. Når jeg handler på butikken har jeg vanligvis en dårlig vane med å kjøpe en liten sjokolade. Det har jeg sluttet med for jeg har ikke lyst på :p
 
Helt siden positiv test har jeg fantasert om sushi!! Tenker å ordne take away etter tul. Bor litt utenfor storybyen så det tar tid å dra fram og tilbake for bare en takeaway.
 
Ikke enda , men har fått på leverpostei alle gangene før og sylte agurk . Så er litt spent nå .
 
Sist fikk jeg så utrolig lyst på spekemat. Var så kjipt å ha lyst på noe hele svangerskapet som jeg ikke kunne få, så håper jeg skipper det denne gangen:p
 
Å der kom suget på spekemat igjen:hungover: Risengrøt med et hav av spekemat til lunsj i dag, og måtte selvfølgelig styre unna, noe som gjør suget enda større…
 
Vet ikke om det kvalifiserer til cravings, men jeg spiser veldig (veldig) mye kiwi og appelsin om dagen. Og fries fra burger king med masse salt. Sånn rett fra frityrkokeren :dance008
 
Ikke direkte craving, men …
Spiste nettopp ei brødskive med salami (den gravid vennlige fra Grilstad) og OMG det var bare sinnsykt godt :woot:
Blir lett noen sånne brødskiver i løpet av dagen nå :D
 
Omsider sitter med sushi take awayen på fanget :joyful: har gått rundt og tenkt på det hver dag. Tenker å ha i morgen også.

Har undersøkt litt og står at sushi skal være trygt å spise. Da stoler jeg på det. :)
 
Omsider sitter med sushi take awayen på fanget :joyful: har gått rundt og tenkt på det hver dag. Tenker å ha i morgen også.

Har undersøkt litt og står at sushi skal være trygt å spise. Da stoler jeg på det. :)
Det er trygt ja så lenge fisken er behandlet godt for å unngå bakterier osv. Ville kanskje ikke spist sushi fra rema 1000 liksom :laughing002
 
Back
Topp