Cravings

Sånn har jeg vært med sylteagurk dette svangerskapet. Er egentlig ikkenoe glad i det, men nå er det plutselig himmelsk på burgeren og kan finne på og møvle en bit her og der :hilarious:
Hahah, godt å høre vi er flere :hilarious: sykt rart at det går an :confused005:hilarious::hilarious:

Iste med lime fra Sunniva altså- jeg er HELT hekta. Kunne drukket 2 liter om dagen :dance008 Godt det er 3 for 2 på Meny…. Jentene liker det og- blir full fest nedi der med en gang jeg drikker det.

Isbiter. Ellers er det bare pica; klorin, jif skurekrem, bensin, gasslukt fra hårspray osv :hilarious: Åsså får alltid jeg gå inn i bilen først for å rekke å kjenne lukta av kald bil før de andre åpner dørene. Jeg DÅNER av lukta av antibac (vasker bilen med antibac-servietter) og skinn :laughing002

Prøvde å lage middag da pappa og farmor kom hjem med treåringen. Sistnevnte knakk seff den fineste blomsten i vasen på bordet, så da jeg reddet den og en godteskål etter vaggespurt gjennom rommet spurte jeg pappan om han kunne få redda glasset mitt med iste…. Men siden han beveger seg med samme hast som en isbre, så ble selvfølgelig det glasset umiddelbart velvet. Begynte fader meg nesten å grine- isteen miiiiiin!!!

Back
Topp