Jeg haaar så lyst på snickers, og har hatt lyst på det i flere dager. Eller sånn flate peanøttsjokoladegreier som de selger i smågodtdisken på europris. Gomler klementin istedet og prøver å få tankene vekk fra søtsaker som jeg IKKE skal ha nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk godt, ikke sant?Iskald Litago jordbærmelk![]()
JaaaFantastisk godt, ikke sant?
veldigÅh, denne måtte jeg kjøpe meg her om dagen også. Har ikke drukket koffein på evigheter, så jeg ble jo hyper som fåDenne og klementiner er insane godt i dag![]()
Den er bare såå god!Synes den smakte ekstra godt i dag faktisk, sikkert fordi at jeg ikke unner meg noe særlig koffein om dagen. Drakk jo minst 1 monster om dagen førÅh, denne måtte jeg kjøpe meg her om dagen også. Har ikke drukket koffein på evigheter, så jeg ble jo hyper som fåDen er bare såå god!

Samme her, bare at det gikk i battery hos meg. Savner energidrikk jeg assSynes den smakte ekstra godt i dag faktisk, sikkert fordi at jeg ikke unner meg noe særlig koffein om dagen. Drakk jo minst 1 monster om dagen før![]()

Denne er SÅ god!Denne og klementiner er insane godt i dag![]()
Jeg ogsåSamme her, bare at det gikk i battery hos meg. Savner energidrikk jeg ass![]()
![]()
Har allerede ei liste klar på hva jeg vil ha av mat og drikke etter fødsel

Åååh, jaaaJeg har så lyst på ferskt brød med nyåpnet go og mager salami. Det skal seriøst med i fødebagen!
det er et stort savn!Ååå det er sååå godt, det skal jeg lage ogIdag har jeg hatt sinnsyke cravings for baconsurrede dadler! Tror jeg blir nødt til å lage det til helgen![]()

Wow, de så veldig gode utFikk så syyykt lyst på kanelsnurrer i kveld, spesielt etter at samboer sa han hadde lyst på. Såå ja, måtte lage da![]()

Fikk vann i munnen nåFikk så syyykt lyst på kanelsnurrer i kveld, spesielt etter at samboer sa han hadde lyst på. Såå ja, måtte lage da![]()