Cravings

Tomat med salt på :happy112

Ikke enda , men merket siste uka at jeg har et tjukkere lag med leverpostei på skiva :laughing002

Mulig dette er feil tråd, men.. er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan spise? Magen skriker etter mat, men jeg får ikke ned noen ting.. ingen ting er godt og ingen ting frister.. jeg blir kvalm når jeg er sulten så noe må ned
Eneste jeg klarte forrige svangerskap var focaccia og oliven. :joyful: Lagde juksefocaccia av Toro pizzabunn med olje i. Flaksalt oppå og oliven inni. Lett å spise. Lett å kaste opp…

Har ingen spesielle cravings, men er bare så SULTEN hele tiden selv om kvalmen er tilstede. Merkelige greier. Har lyst på alt:p Husker jeg hadde dilla på rå gulrøtter, kyllingbaguetten på Deli de Luca og oliven med 4-åringen.

Da var blå farris tilbake på menyen her ja… drukket 1.5l så langt i dag..

Jeg craver startkjeks med bremykt. Det er svært irriterende, for den finnes ikke å oppdrive i noen butikker :smiley-angry017

Jeg craver startkjeks med bremykt. Det er svært irriterende, for den finnes ikke å oppdrive i noen butikker :smiley-angry017
Å herre- DET gikk det mye av sist. Og julemarsipan. Godt den kommer i butikk i sept/okt (om spiren sitter så lenge). Og autumn crisp druer :dance008

Back
Topp