Ååh ja enig, lever selv på kokt salami om dagene!Der ser man!
Jeg er sjeleglad for at jeg oppdaget kokt salami i dette svangerskapet. Har levd ulykkelig uvitende i de forrige to. Sånn apropos ja- og nei-mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh ja enig, lever selv på kokt salami om dagene!Der ser man!
Jeg er sjeleglad for at jeg oppdaget kokt salami i dette svangerskapet. Har levd ulykkelig uvitende i de forrige to. Sånn apropos ja- og nei-mat
Hahaha ikke gi meg ideer! Skal innrømme at det tok et par uker før jeg klarte å venne av meg energidrikk, men nå når jeg har gått en periode uten, frister «nei-mat» mindre og mindreDere er så flinke! Jeg spiser strandaskinke, vanlig salami og brieost over en lav sko. Klarer ikke la være. Ryggrad som en glassmanet.
Hahah huff det er hardt å holde seg unna favorittene!@Minni345 og @Nei helsike heller jeg er så kresen på salami- liker kun den go og mager. Så den blir med i en eventuell fødebag!
Ja, men går egentlig greit- vet jo at det potensielt er farlig liksom. Og tør ikke risikere noe. Har kutta koffein helt også. Har kjøpt/bestilt decaf-kaffeputer til mammas kaffemaskin for å kunne lure henne i sommer Og tvinger mannen til å spise spekeskinke når vi er der, for det pleier jeg alltid å spise, så det må minke i pakka.Hahah huff det er hardt å holde seg unna favorittene!
Her står alt om hvilken mat man bør unngå som gravid: https://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/Sushi frister faktisk, er det ikke anbefalt eller er det ok i Norge?
Rista brød alene, eller med smør og salt er min go-to når jeg er kvalm. Ligger unna melk. Evt sjokolade (plain freia melkesjokolade) funker også merkelig nok. Rista brød med nugatti gikk også en periode. Knekkebrød, Marie-kjeks, ritz, salinas, salt potetgull. Spise FØR sulten.Mulig dette er feil tråd, men.. er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan spise? Magen skriker etter mat, men jeg får ikke ned noen ting.. ingen ting er godt og ingen ting frister.. jeg blir kvalm når jeg er sulten så noe må ned