Cravings

Dere er så flinke! Jeg spiser strandaskinke, vanlig salami og brieost over en lav sko. :bored: Klarer ikke la være. Ryggrad som en glassmanet.
Hahaha ikke gi meg ideer! :hilarious: Skal innrømme at det tok et par uker før jeg klarte å venne av meg energidrikk, men nå når jeg har gått en periode uten, frister «nei-mat» mindre og mindre

Hahah huff det er hardt å holde seg unna favorittene!
Ja, men går egentlig greit- vet jo at det potensielt er farlig liksom. Og tør ikke risikere noe. Har kutta koffein helt også. Har kjøpt/bestilt decaf-kaffeputer til mammas kaffemaskin for å kunne lure henne i sommer :hilarious: Og tvinger mannen til å spise spekeskinke når vi er der, for det pleier jeg alltid å spise, så det må minke i pakka.

Hahah, godt med en ordentlig slagplan! :hilarious: Selv heller jeg alkoholfri drikke over i flasker som har vært alkohol i for å late som at jeg drikker. Er ikke klar for å fortelle venninner det helt enda, men de hadde skjønt det med en gang dersom jeg hadde sagt at jeg ikke skal drikke:laughing002

Jeg har NULL matlyst, men jeg MÅ ha salt potetgull. Sånn typ NÅ! Godt mannen skal ut på et henteærend etter at jentungen er lagt (jeg har lufta bikkja). Da blir han nødt til å kjippe innom en butikk eller bensinstasjon altså! Spent på om det er en one time thing eller om dette skal bli gjenganger. I første svangerskap gikk det i milkshake fra Burger King og blå Farris. Og en slitsom uke med dilla på godterikjeder :hilarious:

Ingen cravings her enda, men har lyst på mer frukt og grønnsaker og mindre kjøtt. I forrige svangerskap hadde jeg ikke noe særlig cravings, men det slo fullt ut når jeg begynte å amme. Da hadde jeg skikkelig cravings på melkesjokolade. Det var helt ille!

Det er ingen CRAVING… men siste uken har jeg brukt litt for mye penger på jordbær og sjokolade…:)

Med begge gutta var det svarte Doc halslinser :hilarious: Med eldste spiste jeg de sammen sukkererter, altså både og i munnen samtidig. De ble veldig vanskelig å oppdrive i 2021, da de bytta de ut med sukkerfri variant. Jeg hamstra derfor på hver butikk jeg fant:hilarious:

Jepp- MÅ ha salt potetgull i dag og… heldigvis har min manglende appetitt dukket opp (typisk tegn hos meg når gravid) så blir ikke de store mengdene…

Mulig dette er feil tråd, men.. er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan spise? Magen skriker etter mat, men jeg får ikke ned noen ting.. ingen ting er godt og ingen ting frister.. jeg blir kvalm når jeg er sulten så noe må ned

Mulig dette er feil tråd, men.. er det noen som har noen gode forslag til hva jeg kan spise? Magen skriker etter mat, men jeg får ikke ned noen ting.. ingen ting er godt og ingen ting frister.. jeg blir kvalm når jeg er sulten så noe må ned
Rista brød alene, eller med smør og salt er min go-to når jeg er kvalm. Ligger unna melk. Evt sjokolade (plain freia melkesjokolade) funker også merkelig nok. Rista brød med nugatti gikk også en periode. Knekkebrød, Marie-kjeks, ritz, salinas, salt potetgull. Spise FØR sulten.

Back
Topp