Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den forsvant fra meg og nåSer ikke donuten, buuu!
Jeg har aldri hatt spesifikke matsug i svangerskapene, med unntak av skitne drømmer om spekemat, myke oster og øl Kan det telles, selv om jeg ikke spiser det? Har selvsagt også salt- og søtsug, men... Det er så kjedelig! Dødsgøy med folk som bare må ha boksmais, gulrotjuice, fiskepinner eller noe annet usaklig. Spent på om det dukker opp noe sånt i dette svangerskapet. Ulvehungeren har definitivt kommet... Har gått fra 18 timers daglig faste til å kaste i meg to måltider før lunsj.
Må jeg testeSitronlimonaden fra rema 1000 med masse masse isbiter, tar meg selv i å dagdrømme om det..
Føler jeg småspiser noe hele tiden, må ha noe i kjeften får tru sulten roer seg før jeg triller!Her har akuttsulten (foreløpig) gått over, men det kan fort komme tilbake. Bare et, @HHHmora. ! Under første svangerskap sa legen at jeg spiste for lite, så tror man bare må gi etter, altså...
Haha du kan få litt av min matlyst for øyeblikken.. tror jeg har matlysta til 10mann i disse dager@HHHmora. jeg har en tendens til å miste appetitten i svangerskap. Ikke pga kvalme, bare mister appetitten. Veide mindre da jeg fødte enn da jeg unnfanget med første, haha.
Jeg er litt smålubben, så det går heeeelt fint, heheHaha du kan få litt av min matlyst for øyeblikken.. tror jeg har matlysta til 10mann i disse dager