Cravings

trima

Glad i forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Kunne ikke finne en tråd med cravings, såå har du fått noen cravings enda?
Selv må jeg ha eplejuice og nugatti i hus :hilarious:
 
Ingenting ennå. Hadde ingenting i forrige svangerskap, så spennende om jeg får nå :D
 
Junkfood (alt salt), spesielt mat med pepperoni, som jeg kun kan spise hvis den er stekt. Så blir vel pepperonipizza hver helg da… :hilarious: Kan jo ikke leve på det hver dag heller.
 
Har så lyst på noe salt spekemat. Ellers så syns jeg det er veldig godt med vannmelon og fetaost. Ikke ilag da :hilarious: men er ikke mye som frister når jeg er så kvalm. :depressed:
 
Tror ikke det er cravings, men vannmelon er veldig godt akkurat nå. Hjelper på kvalmen!
 
Jeg har spist mye brie før jeg ble gravid, og har fortsatt veeldig lyst på det... Men det kommer seg litt etter litt. Håper jeg heller får lyst på noe jeg kan spise...
 
Har så lyst på noe salt spekemat. Ellers så syns jeg det er veldig godt med vannmelon og fetaost. Ikke ilag da :hilarious: men er ikke mye som frister når jeg er så kvalm. :depressed:
Vannmelon og fetaost er dog veldig godt ilag, syns hvertfall jeg :hilarious: Kvalmen har holdt seg unna her også enn så lenge,håper kvalmen roer seg hos deg <3
 
Er på ferie i sør-Europa og craver så sykt på iskaldt norsk vann -og jeg er egentlig ingen vannperson :arghh:
 
Har kun lyst på asiatisk til middag, stekte nudler og grønnsaker hveeer dag :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: H86
Har så lyst på noe salt spekemat. Ellers så syns jeg det er veldig godt med vannmelon og fetaost. Ikke ilag da :hilarious: men er ikke mye som frister når jeg er så kvalm. :depressed:
Jeg var veldig fysen på vannmelon med fetaost og rødløk. Funker sammen:angelic: Ellers sørlandschips med havsalt og eplekjekk eddik og popcorn:hungry:
 
Back
Topp