Cravings

Haha må le litt. Mannen min også ordner og styrer og fikser og jeg prøver og feiler. Stakars. Har så SYYYYKT lyst på både et stort rikt rekesmørbrød, kjempelyst på scampi og prøver å google meg frem til noen som lager frittert kylling typ kro. Spiste det for ikke så lenge siden på biltur, min absolutt favorittmat på kro, men kyllingen var dessverre kjempetørr :-/ Igår fikk jeg lyst på blomkålpuré, smakte før jeg saltet og måtte backe unna med en gang. Er det noen som har noen kjennskap til en god saftig krokylling på nedre romerike? :joyful: :joyful:

De to siste dagene har jeg hatt lyst på rekesalat på fine rundstykker :woot:
Ellers drikker jeg ganske mye melk (og det MÅ være H-melk) om dagen. Hadde det samme i forrige graviditet, men denne gangen skyldes nok hvertfall noe av lysten på det av at jeg er sår i halsen og hoster. Å drikke melk lindrer litt.

De to siste dagene har jeg hatt lyst på rekesalat på fine rundstykker :woot:
Ellers drikker jeg ganske mye melk (og det MÅ være H-melk) om dagen. Hadde det samme i forrige graviditet, men denne gangen skyldes nok hvertfall noe av lysten på det av at jeg er sår i halsen og hoster. Å drikke melk lindrer litt.
Jeg drikker og mye melk. Spesielt oboy :hilarious:

Altså.. poteter i nesten alle former! Men aller helst pommes :hungry: ikke akkurat det sunneste, men kunne levd på det tror jeg..

Chia knekkebrød med smør og ost :) søte ting frister veldig lite for tiden. Er egentlig en skikkelig godtemums:shy:

Back
Topp