Cravings

Jeg craver alt akkurat nå må spise minst annenhver time for å ikke bli kvalm og svimmel, men til gjengjeld kan jeg spise det jeg vil foreløpig. Nyter det mens jeg kan!

Har sjukt lyst på ostepop nå. Vurderer virkelig å dra i butikken for å kjøpe en pose eller to. :shy:

9+0.. Jeg craver mye frukt om dagen.. MEN også junk.. Pizza og skittene hamburgere :nailbiting: Har allerede gått opp sånn 5 kilo.. Mest pga jeg må småspise hele tiden pga kvalmen, også er jeg sykemeldt, så er ikke i like mye bevegelse som før.. :wacky: Men ikke bra.. Nå driver jeg å sjekker nye oppskrifter på detsøteliv.no heletiden også :angelic:

9+0.. Jeg craver mye frukt om dagen.. MEN også junk.. Pizza og skittene hamburgere :nailbiting: Har allerede gått opp sånn 5 kilo.. Mest pga jeg må småspise hele tiden pga kvalmen, også er jeg sykemeldt, så er ikke i like mye bevegelse som før.. :wacky: Men ikke bra.. Nå driver jeg å sjekker nye oppskrifter på detsøteliv.no heletiden også :angelic:
Skittene hamburgere høres sykt digg ut!.. selvom jeg ikke vet hva det innebærer :hilarious: snakker vi mye dressing og ost?:D

Skittene hamburgere høres sykt digg ut!.. selvom jeg ikke vet hva det innebærer :hilarious: snakker vi mye dressing og ost?:D
Ja da snakker vi mye dressing og ost, bacon, stekt sopp og løk :hilarious: Masse pommes frits som jeg også dypper i dressing!! :angelic: .. Når jeg har laget pizza de siste gangene så har jeg ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal ha på, så det har blitt halv med det ene og halv med det andre :hilarious: Pizza bitene svømmer i hvitløksdressing itillegg.. omg :wacky:

Ingen cravings enda, men spiser mye mer enn vanlig. Sliter med å begrense meg.:hilarious:

Har så lyst på sprøstekt ost!! Okei, det hørtes rart ut:angelic: men dere vet, den lille biten med ost som har rent av pizzaen feks, og blitt deilig sprø på stekebrettet *sikle*
Jeg liker ikke egentlig ost, men sånn sprøstekt ost går bra!

Back
Topp