DronningKartoffel
Andre møte med forumet
Jeg craver alt akkurat nå må spise minst annenhver time for å ikke bli kvalm og svimmel, men til gjengjeld kan jeg spise det jeg vil foreløpig. Nyter det mens jeg kan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Det hjelper masse mot kvalmen minDenne! Så sur å god Har så lyst på surt, jeg liker vanligvis Ikke sure ting.Vis vedlegget 383508
Skittene hamburgere høres sykt digg ut!.. selvom jeg ikke vet hva det innebærer snakker vi mye dressing og ost?9+0.. Jeg craver mye frukt om dagen.. MEN også junk.. Pizza og skittene hamburgere Har allerede gått opp sånn 5 kilo.. Mest pga jeg må småspise hele tiden pga kvalmen, også er jeg sykemeldt, så er ikke i like mye bevegelse som før.. Men ikke bra.. Nå driver jeg å sjekker nye oppskrifter på detsøteliv.no heletiden også
Ja da snakker vi mye dressing og ost, bacon, stekt sopp og løk Masse pommes frits som jeg også dypper i dressing!! .. Når jeg har laget pizza de siste gangene så har jeg ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal ha på, så det har blitt halv med det ene og halv med det andre Pizza bitene svømmer i hvitløksdressing itillegg.. omgSkittene hamburgere høres sykt digg ut!.. selvom jeg ikke vet hva det innebærer snakker vi mye dressing og ost?
Jeg liker ikke egentlig ost, men sånn sprøstekt ost går bra!Har så lyst på sprøstekt ost!! Okei, det hørtes rart ut men dere vet, den lille biten med ost som har rent av pizzaen feks, og blitt deilig sprø på stekebrettet *sikle*
Den er for søt for meg nå faktisk Og jeg som vanligvis elsker søtt!Denne! Så sur å god Har så lyst på surt, jeg liker vanligvis Ikke sure ting.Vis vedlegget 383508
Det høres veldig godt ut!Har så lyst på kjempesprø fries med masse salt på!