Cravings

Vet ikke om det kommer til å bli en craving som kommer til å vare, men jeg hadde veldig lyst på bamsechips i går. De hadde desverre ikke de på min lokale butikk, så da ble noen andre chips istedenfor.

Vet ikke om det kommer til å bli en craving som kommer til å vare, men jeg hadde veldig lyst på bamsechips i går. De hadde desverre ikke de på min lokale butikk, så da ble noen andre chips istedenfor.
Du aner ikke hvor lykkelig jeg ble da jeg så at bamsechipsen med paprika var tilbake i hyllene :hilarious: Favorittchipsen som barn:joyful:

Det eneste jeg har lyst på nå er tyrkisk pepperklubbe og isbiter! var utsolg for isbiter på alle lokal butikkene i går…

Er masse rart jeg har lyst på, føler jeg må spise på noe hele tiden for å hålde kvalmen unna. Forige svangerskap hadde jeg dilla på macern burgere å chilli cheestops. Nå vrenger det seg i magen bare av tanken på burger og pølse :yuck: men fant ut at litt salt og tykk havregrøt med sukker og kanel,også en dæsj kald melk oppå der var veldi gått. Også har jeg fryktelig lyst på kylling nuggets, noe jeg aldri har vært særlig glad i :hilarious:

Forrige svangerskap var det bacon, iskaffe, sjokolademelk og lakris. Kunne ikke få nok!
Denne gangen sliter jeg så med kvalme at ingen mat frister, men kjenner bacon cravingen kommer snikende. Krysser fingrene for at det er et tegn på at kvalmen begynner og gi seg :happy:

Jeg synes all mat smaker himmelsk for tiden! Ingen spesielle cravings. Alt er godt. Jeg blir fort sulten og uvel hvis det går mer enn 3 timer imellom måltidene. Det er uvant for meg da jeg til vanlig er veldig småspist

Syns også alt smaker supergodt for tiden! I dag står det peanøtter på menyen og det har aldri smakt sååå godt før :hilarious:

Har ingen spesielle cravings, men foretrekker salt mat, evt surt. Jeg har alltid vært glad i søtt, men nå blir jeg bare kvalm av søtsaker. Så merker ikke at det er noe spesielt jeg har lyst på, men merker at smakssansen min har forandret seg veldig - ting jeg elsket før graviditeten klarer jeg ikke lengre, og motsatt :hilarious:

Og i likehet med flere andre her så må jeg spise HELE tiden for å begrense kvalmen, har allerede lagt på meg noen kilo av dette og bekymrer meg faktisk litt for det.. Hadde noen kilo for mye i utgangspunktet(som jeg i grunn var godt i gang med å jobbe nedover med) når jeg ble gravid, og føler disse kvalme-kiloene er så "unødvendig". Håper kvalmen gir seg om ikke så alt for lenge slik at jeg kan spise normalt igjen :)

Jeg er litt i samme båt :shy:
Har ikke cravet noe ennå, men er jeg sulten og har lyst på noe må det spises innen 30 sek ellers har jeg ikke lyst på det lengre… og det er jo så og si helt umulig å få i seg noe så kjapt :bored:
Nesten som hos oss, kona er sulten jeg foreslår alt mulig, hun sier ja, jeg kjører kjøper fikser. Nei, hun har ikke lyst lenge. Ønsker å spise men ingenting er godt nok :D

Har hatt skikkelig dilla på rekebaguette i flere dager. Blir dyrt å kjøpe ferdigsmurte hver dag, så nå lager jeg de selv :hungry:
Spent på hvor lenge jeg kommer til å ha dilla på rekerbaguette nå!

BD1ADFB6-D9F5-40FA-BA8F-66689A5B0875.jpeg

Som mange andre, så spiser jeg alt, og helst veldig ofte. Det holder kvalmen i sjakk. Og jeg driter i kiloene. Jeg vil ikke være kvalm. Kiloene kan tas av når det passer seg!! :p

Jeg har akkurat spist mat, men nå ble jeg sulten!!
Jeg dro på hytta og glemte majones, så frokosten i dag var skikkelig krise :hilarious: Kunne jo ikke lage meg rekesmørbrød uten majones!!:banghead::hilarious:

Jeg dro på hytta og glemte majones, så frokosten i dag var skikkelig krise :hilarious: Kunne jo ikke lage meg rekesmørbrød uten majones!!:banghead::hilarious:
Nei det blir helt feil om man ikke har majones :angelic: Hvorfor kjøpte ikke jeg reker i dag?

Back
Topp