Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du aner ikke hvor lykkelig jeg ble da jeg så at bamsechipsen med paprika var tilbake i hyllene Favorittchipsen som barnVet ikke om det kommer til å bli en craving som kommer til å vare, men jeg hadde veldig lyst på bamsechips i går. De hadde desverre ikke de på min lokale butikk, så da ble noen andre chips istedenfor.
Samme herDu aner ikke hvor lykkelig jeg ble da jeg så at bamsechipsen med paprika var tilbake i hyllene Favorittchipsen som barn
Har også hatt lyst på brødskiva med smør og bananFyser på moreller og rundstykke med banan. Helst med et tykt lag med smør
Nesten som hos oss, kona er sulten jeg foreslår alt mulig, hun sier ja, jeg kjører kjøper fikser. Nei, hun har ikke lyst lenge. Ønsker å spise men ingenting er godt nokJeg er litt i samme båt
Har ikke cravet noe ennå, men er jeg sulten og har lyst på noe må det spises innen 30 sek ellers har jeg ikke lyst på det lengre… og det er jo så og si helt umulig å få i seg noe så kjapt
Nesten som her. Fryktelig sugen etter sjokolade, men spiser ikke mel og sukkerNesten som hos oss, kona er sulten jeg foreslår alt mulig, hun sier ja, jeg kjører kjøper fikser. Nei, hun har ikke lyst lenge. Ønsker å spise men ingenting er godt nok
Jeg har akkurat spist mat, men nå ble jeg sulten!!Har hatt skikkelig dilla på rekebaguette i flere dager. Blir dyrt å kjøpe ferdigsmurte hver dag, så nå lager jeg de selv
Spent på hvor lenge jeg kommer til å ha dilla på rekerbaguette nå!
Vis vedlegget 385082
Føle det samme med kona. Akkurat spist, gått sånn 5 min så er hun sulten igjenJeg har akkurat spist mat, men nå ble jeg sulten!!
Jeg dro på hytta og glemte majones, så frokosten i dag var skikkelig krise Kunne jo ikke lage meg rekesmørbrød uten majones!!Jeg har akkurat spist mat, men nå ble jeg sulten!!
Nei det blir helt feil om man ikke har majones Hvorfor kjøpte ikke jeg reker i dag?Jeg dro på hytta og glemte majones, så frokosten i dag var skikkelig krise Kunne jo ikke lage meg rekesmørbrød uten majones!!