Cravings

Vegasus

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Har dere fått noen cravings enda?

Akkurat nå har jeg helt dilla på kirsebær/moreller, og håper at det går over siden det er sesongvare :hilarious:
I mitt forrige svangerskap så varte det aldri særlig lenge hvis jeg bare måtte ha noe, hadde f.eks helt dilla på cheeseburger fra mcdonalds noen uker i første trimester, skillingsbolle fra den lokale bensinstasjonen her i nesten hele andre trimester, og pepperoni i slutten av tredje trimester. :p

Det eneste er at jeg føler ingen ting er kaldt nok.
Drikken er aldri kald nok, isen er for varm osv. det eneste som «funker» er isbiter men det er kjedelig :hilarious:

Det eneste er at jeg føler ingen ting er kaldt nok.
Drikken er aldri kald nok, isen er for varm osv. det eneste som «funker» er isbiter men det er kjedelig :hilarious:
Kanskje du må prøve frosne druer? :p

Sterk coleslaw salat på brødskive med skinke. Sjokomelk, salt chips. Generelt sterke ting, enda det brenner i kjeften. :P

Vingummi og kjøtt! Og den evige sylteagurken da, den har fulgt meg i alle svangerskapene. Var da jeg tok meg selv i å spise sylteagurk rett fra glasset her en formiddag at jeg i det hele tatt fant på å ta en graviditetstest denne gangen :shy:

Salt lakris (som jeg veier opp for å passe på at jeg ikke spiser for mye), nektariner og sitronlimonade :joyful:

Jeg er ganske håpløs, for jeg ser for meg mat jeg vil ha, lager maten, og så klarer jeg ikke spise den. Som i helgen: jeg laget til eggerøre til oss alle til frokost, med grønnsaker til, skiver og alt, for det var det jeg ville ha når jeg sto opp. Så når jeg satt meg for å spise så bare vokste det i munnen på meg.

Det jeg helst vil spise er salat med friske grønnsaker og gjerne litt pasta oppi. Og så frister alt av taco og nachos, og det klarer jeg å spise litt av.

Cola, salte kjeks og grønne sure eplebåter er alt jeg får ned nå. Før uke 7 hadde jeg økt appetitt, syntes alt smakte ekstra godt :)

Jeg er ganske håpløs, for jeg ser for meg mat jeg vil ha, lager maten, og så klarer jeg ikke spise den. Som i helgen: jeg laget til eggerøre til oss alle til frokost, med grønnsaker til, skiver og alt, for det var det jeg ville ha når jeg sto opp. Så når jeg satt meg for å spise så bare vokste det i munnen på meg.

Det jeg helst vil spise er salat med friske grønnsaker og gjerne litt pasta oppi. Og så frister alt av taco og nachos, og det klarer jeg å spise litt av.
Jeg er litt i samme båt :shy:
Har ikke cravet noe ennå, men er jeg sulten og har lyst på noe må det spises innen 30 sek ellers har jeg ikke lyst på det lengre… og det er jo så og si helt umulig å få i seg noe så kjapt :bored:

Har lyst på alt! Godteri, mat, søte ting, salte ting, absolutt alt:wtf: Er 6+0 i dag og venter egentlig bare på at kvalmen skal komme og matlysten snur

Fant ENDELIG det jeg har cravet på, uten å vite det, hvertfall for nå. Rullekake med syltetøy ❤️❤️❤️

Har lyst på alt! Godteri, mat, søte ting, salte ting, absolutt alt:wtf: Er 6+0 i dag og venter egentlig bare på at kvalmen skal komme og matlysten snur

haha! Huff,føler denne, men craver mest søtt! Vi må nyte det mens vi kan si ❤️ :O

Back
Topp