Cravings!!!

Cravings på sushi, grønne bananer, epler, ripsgele, taffelost og vann (orker ikke melk, saft eller brus lenger, men springvann smaker plutselig helt nydelig). Tidligere sv.skap har jeg cravet godteri, men ikke denne gangen. Likevel legger jeg på meg mye mer i dette svangerskapet.
 
Fårikål ‍♀️ Haha neida, ikke noe spesielt jeg må ha, men har sluttet å like mye jeg elsket før. Takler ikke taco å lasagne lenger, må presse det i meg, generelt alt med kjøttdeig, og vi er vanligvis storforbruker av kjøttdeig. Nå går det i kjøtt, koteletter, sau, lam, kylling
 
Har lite cravings, heller motsatt, ALT er frastøtende, men de siste dagene har jeg fått vann i munnen av å tenke på biola med rabarbra og jordbær :hilarious:
 
Spiste noen salte padder i helgen fra smågodt på europris. Har bokstavelig drømt om disse siden:hilarious::hilarious: namnam gleder meg til lørdag :p
 
Har lite cravings, heller motsatt, ALT er frastøtende, men de siste dagene har jeg fått vann i munnen av å tenke på biola med rabarbra og jordbær :hilarious:

Og vi er vanligvis storforburkere av kylling, noe jeg ikke takler nå. Har laget mat med kylling et par ganger, men ender alltid opp med å spise noe annet og la familien spise kyllingen. Heldigvis begynner det å bli mindre frastøtende med grønnsaker nå, har nesten ikke spist noen de siste to månedene!
 
Åh, rustne spiker :D Jeg fikk lyst på salte ufo her en dag, måtte sjekke om det skal relanseres. Vurderte å høre med Nidar :hilarious::hilarious:

Nå går det i pulverpadder eller haribo salty sea, det er rett type. Salt sild ble helt feil! mann kjøpte 3 poser da han ikke fant salty sea etter å ha tråla 3 butikker, de har fått ligge i fred.. :hilarious:
Salte UFO så jeg faktisk i en smågodthylle for en ukes tid siden, tror det var på OBS;) kjøpte det ikke, men har hatt lyst på det siden:p
 
Hadde en periode cravings på pin up is... men no har det gått over t knott drops, salt lakris... dog her må æ begrense mæ:wtf::hilarious:
 
Blåser litt støv av denne tråden.
Jeg har fått HELT dilla på ostebrød med pesto, avocado og tomat nå!
Må ha det minst 1 gang til dagen :eek:
 
Melk:) hadde det med første jenta også:p så godt med er stort glass iskald melk:Heartpink:Heartpink og mandariner:notworthy
 
Melk:) hadde det med første jenta også:p så godt med er stort glass iskald melk:Heartpink:Heartpink og mandariner:notworthy
Craver og mandariner :rolleyes: og kan nesten ikke vent på at jule eplan ska kom inn i butikken :p di sjikkeli saftige mørke røde (mannen sammenligner de med rød paprika) :wacky:
 
Ikkje så rar då men. Eg hate kald drikke!
Drikke berre vatn. Alltid. Men då lunka frå springen. Får hetto når ein e ute og ete og ein får med isbetar sjøl om ettetrykkelig ber om å få uten.
Nå går eg å hente isbitar og knaske på di og får ikkje drikko mi te bli kald nok.
Helt motsatt her, her MÅÅÅÅ det være iisis-kaldt;)
 
Back
Topp