Har hatt cravings på nudler jeg og, men pga cøliaki må jeg ha glutenfri nudler og de får jeg bare i Sverige. Så det stoppa seg sjøl
Jeg kjøper glutenfrie kyllingnudler i kopp på Kiwi og Meny Har sett med biffsmak på Coop også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt cravings på nudler jeg og, men pga cøliaki må jeg ha glutenfri nudler og de får jeg bare i Sverige. Så det stoppa seg sjøl
Ja, jeg liker ikke de, men veit om de de jeg kjøper I Sverige er risnudler med vegetarsmak.Jeg kjøper glutenfrie kyllingnudler i kopp på Kiwi og Meny Har sett med biffsmak på Coop også.
Har lite cravings, heller motsatt, ALT er frastøtende, men de siste dagene har jeg fått vann i munnen av å tenke på biola med rabarbra og jordbær
Salte UFO så jeg faktisk i en smågodthylle for en ukes tid siden, tror det var på OBS kjøpte det ikke, men har hatt lyst på det sidenÅh, rustne spiker Jeg fikk lyst på salte ufo her en dag, måtte sjekke om det skal relanseres. Vurderte å høre med Nidar
Nå går det i pulverpadder eller haribo salty sea, det er rett type. Salt sild ble helt feil! mann kjøpte 3 poser da han ikke fant salty sea etter å ha tråla 3 butikker, de har fått ligge i fred..
Knott <3Hadde en periode cravings på pin up is... men no har det gått over t knott drops, salt lakris... dog her må æ begrense mæ
iknowKnott <3
Nam, det høres digg ut!Blåser litt støv av denne tråden.
Jeg har fått HELT dilla på ostebrød med pesto, avocado og tomat nå!
Må ha det minst 1 gang til dagen
Det er farlig godtNam, det høres digg ut!
Craver og mandariner og kan nesten ikke vent på at jule eplan ska kom inn i butikken di sjikkeli saftige mørke røde (mannen sammenligner de med rød paprika)Melk hadde det med første jenta også så godt med er stort glass iskald melk og mandariner
Helt motsatt her, her MÅÅÅÅ det være iisis-kaldtIkkje så rar då men. Eg hate kald drikke!
Drikke berre vatn. Alltid. Men då lunka frå springen. Får hetto når ein e ute og ete og ein får med isbetar sjøl om ettetrykkelig ber om å få uten.
Nå går eg å hente isbitar og knaske på di og får ikkje drikko mi te bli kald nok.