Har hatt cravings på nudler jeg og, men pga cøliaki må jeg ha glutenfri nudler og de får jeg bare i Sverige. Så det stoppa seg sjøl![]()
Jeg kjøper glutenfrie kyllingnudler i kopp på Kiwi og Meny
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt cravings på nudler jeg og, men pga cøliaki må jeg ha glutenfri nudler og de får jeg bare i Sverige. Så det stoppa seg sjøl![]()
Ja, jeg liker ikke de, men veit om deJeg kjøper glutenfrie kyllingnudler i kopp på Kiwi og MenyHar sett med biffsmak på Coop også.
Har lite cravings, heller motsatt, ALT er frastøtende, men de siste dagene har jeg fått vann i munnen av å tenke på biola med rabarbra og jordbær![]()
Salte UFO så jeg faktisk i en smågodthylle for en ukes tid siden, tror det var på OBSÅh, rustne spikerJeg fikk lyst på salte ufo her en dag, måtte sjekke om det skal relanseres. Vurderte å høre med Nidar
Nå går det i pulverpadder eller haribo salty sea, det er rett type. Salt sild ble helt feil! mann kjøpte 3 poser da han ikke fant salty sea etter å ha tråla 3 butikker, de har fått ligge i fred..![]()
Knott <3Hadde en periode cravings på pin up is... men no har det gått over t knott drops, salt lakris... dog her må æ begrense mæ![]()
iknowKnott <3

Nam, det høres digg ut!Blåser litt støv av denne tråden.
Jeg har fått HELT dilla på ostebrød med pesto, avocado og tomat nå!
Må ha det minst 1 gang til dagen![]()
Det er farlig godtNam, det høres digg ut!

Craver og mandarinerMelkhadde det med første jenta også
så godt med er stort glass iskald melk
og mandariner
![]()

Helt motsatt her, her MÅÅÅÅ det være iisis-kaldtIkkje så rar då men. Eg hate kald drikke!
Drikke berre vatn. Alltid. Men då lunka frå springen. Får hetto når ein e ute og ete og ein får med isbetar sjøl om ettetrykkelig ber om å få uten.
Nå går eg å hente isbitar og knaske på di og får ikkje drikko mi te bli kald nok.