Cravings!!!

HanneBlomst

Flørter med forumet
Den siste uka har jeg hatt så sjukt cravings på blåmuggost! Av alle ting. Spiser det nesten aldri til vanlig, men nå bare MÅ jeg ha det! Vi skal jo liksom ikke spise det, men løsningen min er enkel: hadde det på pizza i helgen, og i dag har jeg satt en bit i mikroen i 30 sekunder og smurt det på skiva etterpå. Herlighet!

Noen andre som har rare cravings de vil dele?
 
Ikkje så rar då men. Eg hate kald drikke!
Drikke berre vatn. Alltid. Men då lunka frå springen. Får hetto når ein e ute og ete og ein får med isbetar sjøl om ettetrykkelig ber om å få uten.
Nå går eg å hente isbitar og knaske på di og får ikkje drikko mi te bli kald nok.
 
Jeg har fått dilla på Mr. Lee-nudler. Ikke spist det siden videregående tror jeg, men plutselig for noen uker siden var jeg på butikken og kjente kroppen bare skrek "NUDLER!!!"
 
Sjokomelk, og hvitost..... og frukt.. tror det e fordi jeg har vært sykt tørst!:joyful:
 
Hater å drikke bare vann. (Pleier å ikke like alt annet enn vann). Nå blir det mye saft på meg da.
Samme her for tiden, syns ikke vann er noe godt nå! Drikker ALDRI saft ellers, men nå har jeg tømt to flasker de siste ukene :hilarious:
 
Samme her for tiden, syns ikke vann er noe godt nå! Drikker ALDRI saft ellers, men nå har jeg tømt to flasker de siste ukene :hilarious:

Aner ikke hvor mye skal til for å få svpdiabetes. Men uten saft hadde jeg bare gått dehydrert. Så er faktisk litt redd for det, jeg.
 
Aner ikke hvor mye skal til for å få svpdiabetes. Men uten saft hadde jeg bare gått dehydrert. Så er faktisk litt redd for det, jeg.

Akkurat det tenker jeg på og, her jeg lever på oboy og nugatti :arghh: men nå har jeg hyperemesis og det meste kommer opp igjen da, så håper at det skal litt til. Aldri spist så usunt som jeg gjør nå :( Gleder meg til oppkasten slutter og jeg kan få lyst på vanlig mat igjen :(
 
Har så lyst på cheeseburger fra MacDonalds (den til 20kr) siden tidlig i svangerskapet. Men bor i nordnorge hvor det ikke er noen fastfood-sjapper i nærheten.:( Utenom det så er det Mr.lee nudler, fersk appelsinjuice og druer. Pleide aldri å spise noen av disse matvarene før jeg ble gravid:)
 
Jeg lever på agurk med litt salt på. Jeg er også vegetarianer men rundt uke 9 fikk jeg syyyyykt lyst på kjøtt. Veldig merkelig.
 
Har så lyst på cheeseburger fra MacDonalds (den til 20kr) siden tidlig i svangerskapet. Men bor i nordnorge hvor det ikke er noen fastfood-sjapper i nærheten.:( Utenom det så er det Mr.lee nudler, fersk appelsinjuice og druer. Pleide aldri å spise noen av disse matvarene før jeg ble gravid:)
Samme cravings og salt lakris :)
 
Nye ting i kjøleskapet jeg vanligvis ikke kjøper; sjokomelk, brunost, druer, apelsinjuice hele uka, vanligvis drikkes det i helga. Hadde junkfood cravings og godis første 12 uker, stabilisert seg nå, mer normal mat. :)
 
Den siste uka har jeg hatt så sjukt cravings på blåmuggost! Av alle ting. Spiser det nesten aldri til vanlig, men nå bare MÅ jeg ha det! Vi skal jo liksom ikke spise det, men løsningen min er enkel: hadde det på pizza i helgen, og i dag har jeg satt en bit i mikroen i 30 sekunder og smurt det på skiva etterpå. Herlighet!

Noen andre som har rare cravings de vil dele?
Rå norsk salmalaks :) I pokebowl, eter ikke det ofte men skal være trygt for gravide, det måtte jeg ha her om dagen. Har spist det bare to ganger på 12 uker så er ikke farlig, alt med måte tenker jeg.
 
Jeg så en reklame for rustne spiker-godteriet, og fikk sjuuukt lyst på det. Men den relanseres ikke før januar 2021 :hilarious:

Også fikk jeg sinnsykt lyst på dumle i går kveld!!
 
Jeg så en reklame for rustne spiker-godteriet, og fikk sjuuukt lyst på det. Men den relanseres ikke før januar 2021 :hilarious:

Også fikk jeg sinnsykt lyst på dumle i går kveld!!
Åh, rustne spiker :D Jeg fikk lyst på salte ufo her en dag, måtte sjekke om det skal relanseres. Vurderte å høre med Nidar :hilarious::hilarious:

Nå går det i pulverpadder eller haribo salty sea, det er rett type. Salt sild ble helt feil! mann kjøpte 3 poser da han ikke fant salty sea etter å ha tråla 3 butikker, de har fått ligge i fred.. :hilarious:
 
Jeg har fått dilla på Mr. Lee-nudler. Ikke spist det siden videregående tror jeg, men plutselig for noen uker siden var jeg på butikken og kjente kroppen bare skrek "NUDLER!!!"
Har hatt cravings på nudler jeg og, men pga cøliaki må jeg ha glutenfri nudler og de får jeg bare i Sverige. Så det stoppa seg sjøl :hilarious:
 
Fikk så himla cravings på karamell i går at jeg gikk og kjøpte meg en pose diverse karamellinnholdige smågodt - selv om jeg hadde et gallesteinsanfall og visste det bare kom til å bli verre :dead:
 
Back
Topp