Cravings?

Nudler fristet absolutt ikke kjenner jeg :hilarious: Nå har jeg sykt lyst på pære, heldigvis kjøpte jeg i går :D

Hahaha, kjente jeg ble kvalm av å lese om din doble ost også :hilarious: Mat er håpløst fortiden :P

Jeg må bare si at pære smakte helt himmelsk! Den cheeseburgeren kan bare gå og legge seg! :hilarious: Pære var helt utrolig deilig å spise nå :D:p mmmmmmmmmm

Jeg craver potetgull og fries! Meeeen, jeg hadde svangerskapsdiabetes sist gang, og har gjort noen stikkprøver nå og målingene er ikke bra.. Så da må jeg bare holde meg unna :wtf:

Åååååh skulle ikke lest mer av denne tråden akkurat nå :hilarious: fikk en seriøs craving på cheeseburger!!!! Tror jeg bare må bestille over app jeg... Har ikke noe valg :angelic:

Oppdatering.. har bestilt burger og fries fra en lokal burgersjappe. De har såå gode burgere! Og det er første gang jeg har bedt om at det må være gjennomstekt :woot:

Åååååh skulle ikke lest mer av denne tråden akkurat nå :hilarious: fikk en seriøs craving på cheeseburger!!!! Tror jeg bare må bestille over app jeg... Har ikke noe valg :angelic:

Mange som lot seg friste av den idag ja :hilarious:

Har ingen cravings.. Det er derimot verre å finne noe jeg får lyst til å spise. Går i det samme pålegget hver dag. Sliter litt med å fikse middagsmat så det er overlatt til samboer, så spiser jeg det som ble valgt, om jeg klarer.. godt brødskiva ikke har mistet sin sjarm

Jeg craver OST!

Og det forklarte hvorfor dobbel cheeseburger med ekstra ost smakte helt himmelsk her om dagen. All ost smaker himmelsk nå. Men særlig cheddarost! Og norvegia på nystekte rundtstykker. Mmmm

Har foreløpig ikke cravings på noe som helst... men bare tanken på egg gjør meg kvalm. Har bestandig vært glad i egg, men tror ikke det kommer til å bli spist med det første ;)

Mannen min fikk panikk i dag.
Kom hjem med SunLolly is fra butikken.. (til jentungen)
Men han trodde jeg allerede hadde fått cravings siden jeg var helt avhengig av
SunLolly da jeg gikk gravid første gangen :hilarious:

Vært sååå sunn de siste ukene, men idag har jeg, til tross for uggen/kvalm, klart å trøkke i meg surt godteri, is, potetgull og karamellsjokolade :banghead::banghead: ikke i store mengder, men uansett...

Vet ikke om det er en skikkelig craving, men det går veldig mye i pitabrød eller brød med crispsalat, ost og skinke :)

Last edited:
Jeg har vært så kvalm en uke, så har gått i flatbrød, nudler og frukt. I dag fristet plutselig pizza fra villa paradisio, så da var det digg med foodora siden mannen er på jobb med bilen:happy: klarte å spise hele pizzaen:Heartred Det var deilig med litt mat igjen, tror kanskje jeg har vært ekstra kvalm og skjelven på grunn av lite næring.

Akkurat nå ser jeg veldig frem til cravings, at noe kan friste igjen:happy:

Back
Topp