Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vann med isbiter og sitronskiver! Og så har jeg lyst på godteri...Og nå etter jeg leste forrige forrige kommentar; cheeseburger fra McDonalds
![]()

Anbefaler trippel cheeseburger *sikle*Har skikkelig cravings på cheeseburger fra McDonaldsVurderer å kjøre meg en tur for å si det sånn..
![]()
Synd de er tørre, men tror det er sylteagurken som trigger meg altså. Syns McDonalds har verdens beste sylteagurker! Mye bedre enn de riflete man kjøper på butikkenJeg ble også påvirket av den cheeseburgeren! Og jeg liker det ikke engang![]()

Synd de er tørre, men tror det er sylteagurken som trigger meg altså. Syns McDonalds har verdens beste sylteagurker! Mye bedre enn de riflete man kjøper på butikken![]()
må si jeg er godt fornøyd med at det er sunne matvarer i det minste 
Den er SÅÅ god!!Fått dilla på villa, glad det finnes en sukkerfri variant
Vann med isbiter og sitronskiver! Og så har jeg lyst på godteri...Og nå etter jeg leste forrige forrige kommentar; cheeseburger fra McDonalds
![]()
Jeg ble også påvirket av den cheeseburgeren! Og jeg liker det ikke engang![]()
Må innrømme at jeg tok en kjøretur. Det ble dobbel cheeseburger med ekstra ost. Og fy søren det smakte helt himmelsk!!! 
Haha uuupsMå innrømme at jeg tok en kjøretur. Det ble dobbel cheeseburger med ekstra ost. Og fy søren det smakte helt himmelsk!!!
Orket ikke tripple cheese, blir for mye kjøtt![]()
Ble ostesmørbrød med hamburgerdressing og sylteagurk her..Ble ostesmørbrød med hamburgerdressing og sylteagurk her..
Haha uuupsMå innrømme at jeg tok en kjøretur. Det ble dobbel cheeseburger med ekstra ost. Og fy søren det smakte helt himmelsk!!!
Orket ikke tripple cheese, blir for mye kjøtt![]()
Ble ostesmørbrød med hamburgerdressing og sylteagurk her..

NAMDet fristet ikke
jeg prøver meg på nudler![]()

Hehe godt du fikk i deg noeJeg har stjele datters nudler, skal prøve å få i meg dem
![]()
Nå har jeg sykt lyst på pære, heldigvis kjøpte jeg i går Jordbær og blåbær herNudler fristet absolutt ikke kjenner jegNå har jeg sykt lyst på pære, heldigvis kjøpte jeg i går
![]()
Jordbær og blåbær her![]()

Jeg er egentlig superfan av bringebær, men det smakte bare rart i dag tidlig.
Jordbær og blåbær har jeg ikke prøvd enda, men håper det smaker like godt som vanlig, særlig de norske deilige jordbærene. Åååh, nå fikk jeg lyst på norske jordbær![]()