Vanlig, blå Farris har aldri vært så godt før!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanlig, blå Farris har aldri vært så godt før!

Vanligvis synes jeg det er litt salt, men idag har det vært SÅ godt!! Nippa i meg en 0.5 på morgenturen, og har nå snart drukket opp 1.5l til!Eeeeh... jeg liker ikke farris, men nå hørtes det faktisk veldig godt ut![]()
Vanligvis synes jeg det er litt salt, men idag har det vært SÅ godt!! Nippa i meg en 0.5 på morgenturen, og har nå snart drukket opp 1.5l til!
Ja, drikker 1.5-2l vann pluss masse te hver dag ellers, så akkurat det har jeg naila, hehe. Håper at nok mat og drikke skal være «kvalmeavstøtende»...Såpass, ja! Da får du i deg nok væske i dag iallfall![]()
Ja, drikker 1.5-2l vann pluss masse te hver dag ellers, så akkurat det har jeg naila, hehe. Håper at nok mat og drikke skal være «kvalmeavstøtende»...

Kjenner følelsen, jeg tenker at så lenge man hovedsakelig spiser fornuftig, så er det helt lov å ha en sånn dag inni mellom. Man skal jo leve normalt sunt, ikke på diettI dag er jeg ikke uggen og når jeg ikke er uggen har jeg lyst på karbohydrater! Altså pizza, burger, potetgull...så big one reklame i dag på TV og var ikke langt unna å dra på butikken!
Men er jo liksom nei mat i disse gravide tider![]()
Så sant!Kjenner følelsen, jeg tenker at så lenge man hovedsakelig spiser fornuftig, så er det helt lov å ha en sånn dag inni mellom. Man skal jo leve normalt sunt, ikke på diett
Bare det ikke kan være potensielt farlig så er det lov i mine øyne![]()

Hehehe Farris her! Og den er jo ganske salt.Salt og vann. Sikkert tørst pga saltet
Forrige svangerskap cravet jeg erter![]()
Sånn er jeg også, og blir såå skuffa om jeg ikke får det jeg har lyst påJeg har liksom ikke en tydelig craving, men er mer sånn en og en ting jeg blir fysen på. Som idag- jeg har SÅ lyst på grandis til middag!
Har heldigvis en mann som er veldig oppmerksom og snill, og synes det er utrolig gøy med cravings. Idag kjørte han innom tre forskjellige matbutikker fordi jeg hadde nevnt at jeg hadde så lyst på lyst rundstykke med frø på, hehe. Fine, fine mannen min. Han gjør virkelig alt han kan for åhjelpe og støtte. SÅ glad for at han får være med på TUL neste uke, siden han ikke får lov til å være med til lege/jordmor....Sånn er jeg også, og blir såå skuffa om jeg ikke får det jeg har lyst på![]()
Så deilig å ha en slik mann! Min er god på å stille opp, men han var kanskje flinkere sist - når vi ikke hadde et barn fra før å ta hensyn til.Har heldigvis en mann som er veldig oppmerksom og snill, og synes det er utrolig gøy med cravings. Idag kjørte han innom tre forskjellige matbutikker fordi jeg hadde nevnt at jeg hadde så lyst på lyst rundstykke med frø på, hehe. Fine, fine mannen min. Han gjør virkelig alt han kan for åhjelpe og støtte. SÅ glad for at han får være med på TUL neste uke, siden han ikke får lov til å være med til lege/jordmor....
Takler ikke vann med kullsyre. Her går det i bittelitt potetgull på kvelden etter sønnen har lagt segHehehe Farris her! Og den er jo ganske salt.