Cravings?

Eeeeh... jeg liker ikke farris, men nå hørtes det faktisk veldig godt ut :wideyed:
Vanligvis synes jeg det er litt salt, men idag har det vært SÅ godt!! Nippa i meg en 0.5 på morgenturen, og har nå snart drukket opp 1.5l til!

I dag er jeg ikke uggen og når jeg ikke er uggen har jeg lyst på karbohydrater! Altså pizza, burger, potetgull...så big one reklame i dag på TV og var ikke langt unna å dra på butikken!:p

Men er jo liksom nei mat i disse gravide tider :hilarious:

I dag er jeg ikke uggen og når jeg ikke er uggen har jeg lyst på karbohydrater! Altså pizza, burger, potetgull...så big one reklame i dag på TV og var ikke langt unna å dra på butikken!:p

Men er jo liksom nei mat i disse gravide tider :hilarious:
Kjenner følelsen, jeg tenker at så lenge man hovedsakelig spiser fornuftig, så er det helt lov å ha en sånn dag inni mellom. Man skal jo leve normalt sunt, ikke på diett :)
Bare det ikke kan være potensielt farlig så er det lov i mine øyne :D

Kjenner følelsen, jeg tenker at så lenge man hovedsakelig spiser fornuftig, så er det helt lov å ha en sånn dag inni mellom. Man skal jo leve normalt sunt, ikke på diett :)
Bare det ikke kan være potensielt farlig så er det lov i mine øyne :D
Så sant! :happy:

Spiser helt annerledes nå. Er normalt en person som foretrekker salt. Typ eggerøre, salami, gulost til frokost. Nå frister det ikke i det heletatt. Kun frukt og noe søtt/friskt/surt som frister for tiden. Rart hvordan det forandrer seg! :joyful:

Salt og vann. Sikkert tørst pga saltet :hilarious:

Forrige svangerskap cravet jeg erter :wacky:

Jeg har liksom ikke en tydelig craving, men er mer sånn en og en ting jeg blir fysen på. Som idag- jeg har SÅ lyst på grandis til middag!

Sånn er jeg også, og blir såå skuffa om jeg ikke får det jeg har lyst på :)
Har heldigvis en mann som er veldig oppmerksom og snill, og synes det er utrolig gøy med cravings. Idag kjørte han innom tre forskjellige matbutikker fordi jeg hadde nevnt at jeg hadde så lyst på lyst rundstykke med frø på, hehe. Fine, fine mannen min. Han gjør virkelig alt han kan for åhjelpe og støtte. SÅ glad for at han får være med på TUL neste uke, siden han ikke får lov til å være med til lege/jordmor....

Har heldigvis en mann som er veldig oppmerksom og snill, og synes det er utrolig gøy med cravings. Idag kjørte han innom tre forskjellige matbutikker fordi jeg hadde nevnt at jeg hadde så lyst på lyst rundstykke med frø på, hehe. Fine, fine mannen min. Han gjør virkelig alt han kan for åhjelpe og støtte. SÅ glad for at han får være med på TUL neste uke, siden han ikke får lov til å være med til lege/jordmor....
Så deilig å ha en slik mann! Min er god på å stille opp, men han var kanskje flinkere sist - når vi ikke hadde et barn fra før å ta hensyn til.
Han gjør alt jeg ber om da, så det er jo bare for meg å si ifra ;)

Protein warrior på Funky Frozen Yoghurt :woot: yummy in my tummy :woot:

Back
Topp