Cravings?

Absolutt. Med første fikk jeg anti-cravings på tacokrydder. Takler ikke det mildeste krydderet engang.
Jeg takler ikke sopp eller søtpotet, og det er noe av det beste jeg vet! :sorry:
 
Hermetiserte erter? Altså, det håper jeg ikke får cravings på :dead: forrige gang (15 år siden) fikk jeg hekta på napoleonskake og lukten nede på Nationaltheateret togstasjon. Vet ikke hvor mange timer jeg satt der og bare sniffa
Haha, ja, det er så sært :hilarious: Jeg liker ikke en gang erter til vanlig :rolleyes:

Men må jo si at å sitte å lukte nede på Nationaltheateret er ganske sært det også :laughing001
 
Haha jeg har kjelleren full av hermetiserte grønnsaker etter sist harrytur
Litt for kvalm for å crave noe som helst men sist slukte jeg pære saftis!
Så heldig du er, hadde vært fint med kjelleren full her også :laughing002
 
Har en ny solkrem som jeg plutselig syns lukter gulp. Ellers ikke merket noe særlig annet enn at jeg har lite matlyst.
 
Varierer veldig! Sjokolademelk kanskje. Jeg får mer sånn akutt lyst på noe fra dag til dag :p I går måtte jeg bare kjøpe dyreparken is, hehe..
 
Jeg savner å ha cravings, er mest uvel akkurat nå. Starta graviditeten (uten å vite om den) med å ta mandlene og knapt kunne spise noe som helst i fjorten dager, så jeg hadde i grunn gleda meg masse til endelig å kunne spise igjen...! :p Håper matgleden snart kommer tilbake.

Forrige gang jeg gikk gravid og var ca like langt (=kort) på vei, hadde jeg konstant lyst på thaimat og vietnamesisk, inkludert nudler, scampi, soya, dumplings, lime- og sitrondrikker.
 
Ny craving her, brødskive med mango curry dressing og gulost :hungry: Uslåelig kombinasjon!
 
Leverpostei :happy: Forrige svangerskap var det rød frukt -moreller, jordbær, vannmeloner. Jeg tipper det er vitaminer (jern denne gangen) som kroppen leter etter :)
 
Grillet Halloumi ost med ris (sterkt på brasiliansk vis).
 
Og harde nektariner (må være sure). Prøver å slutte med Pepsi Max, og klarer meg ganske bra nå. Hadde vondt i hodet i 4 dager i avvenningsfasen. Nå er målet å få lov til å kose meg med en halvliter (altså brus) fredag og lørdag.
 
Har fått til nå leverpostei, rekesalat og cola:hilarious::hilarious: colaen er begrenset til 1 lite glass til dagen, men har allerede spist En boks med rekesalat i dag:hilarious: anti cravings er tacokrydder, pasta skruer og kaffe:rolleyes:
 
Ikke så mye cravings,,
Men hver gang jeg er gravid så får jeg en craving før jeg engang vet at jeg er gravid..
1 barnet - Japp-sjokolade
2 barnet - mintsjokolade
3 barnet ((nå)) - ferraribiler med salt på

Men ting er ekkelt nå, spesielt rått kjøtt og kylling- det klarer jeg ikke ...
Men med fasit fra de to andre barna så blir det værre enn dette
 
Har ingen cravings, bare mat jeg får ned og mat som byr meg i mot akkurat nå.
Ting jeg vanligvis elsker er helt uaktuelt.. :arghh:
 
Jada, sitter og gafler i meg salte skorper og mauler pesto med skje...
Hjelper mot kvalmen ihvertfall :p:p:p
 
Back
Topp