Cravings?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Noen som har opplevd å få skikkelig cravings enda? Her har jeg syykt lyst på hermetiserte grønnsaker! Spesielt hermetiserte mais og erter, kan spise det med skje :hungry: Ellers frister det med alt som er salt og stekt :rolleyes:
 
Har plutselig lyst på ALT MULIG!!!
På butikken:åååååh, vi må ha egg! Jeg må ha eggerøre!!!
Og så når jeg står å lager det så blir jeg kvalm å vil ikke ha det alikevel...
 
Fiskeboller! Av alle ting :hilarious: Ellers så er det heller sånn at det er flere og flere ting jeg ikke har lyst på :depressed:
 
Stort sett har jeg ikke lyst på så mye. Men plutselig får jeg veldig lyst på mye rart.. i går kveld når jeg hadde lagt meg fikk jeg sykt lyst på stekt kjøttdeig, og thats it :laughing002 Forrige uke fikk jeg lyst på makrell i tomat. Kjøpte, men åpnet den aldri.. den blir vel ikke åpnet heller regner jeg med :happy090
 
Har sluppet unna cravings på mat foreløpig går stort sett i tørre salte kjeks og pepsi :yuck:men kulepenn blekk det lukter AMAZING sånn btw :facepalm:
 
Hermetiserte erter? Altså, det håper jeg ikke får cravings på :dead: forrige gang (15 år siden) fikk jeg hekta på napoleonskake og lukten nede på Nationaltheateret togstasjon. Vet ikke hvor mange timer jeg satt der og bare sniffa
 
Cheddar tasten fra kiwi/eldorado :hilarious: ellers så er stekt kjøtt fantastisk :hungry:
Sist var det agurk salat, all form for potet og wienerbrød :hilarious::hilarious:
 
Hermetiserte erter? Altså, det håper jeg ikke får cravings på :dead: forrige gang (15 år siden) fikk jeg hekta på napoleonskake og lukten nede på Nationaltheateret togstasjon. Vet ikke hvor mange timer jeg satt der og bare sniffa
Haha, tror Kathrine Sørland fikk en lignende craving da hun var gravid, på en lukt inne på en togstasjon. Hørte det i "Fødselspodden".
 
Har ikke fått noen cravings enda, men eeeelsker lukten av kaffepulver:hilarious: Hadde samme sist også:oops:
 
Noen som har opplevd å få skikkelig cravings enda? Her har jeg syykt lyst på hermetiserte grønnsaker! Spesielt hermetiserte mais og erter, kan spise det med skje :hungry: Ellers frister det med alt som er salt og stekt :rolleyes:

Haha jeg har kjelleren full av hermetiserte grønnsaker etter sist harrytur
Litt for kvalm for å crave noe som helst men sist slukte jeg pære saftis!
 
Saftis, sånn lang i plastikk, iste med fersken og mynthol. Ellers kan jeg plutselig få intenst lyst på noe, gjerne middagsmat, men 5 min etterpå bli kvalm av tanken :wtf:o_O
 
Sjokolademelk:) men får så sykt halsbrann av det :(
 
Back
Topp