Cravings

Jeg synes jeg går rundt og kjenner lukten av pepperkaker! Har så syykt lyst på!

Innafor å lage "prøvejulebakst" i august..? Og.. kan jeg fremdeles spise deigen selv om jeg er gravid?? #spørsmålenesombetyrnoe [emoji23]
Hehe, prøvejulebakst hørtes helt innafor ut! Har ingen anelse om man kan spise deigen, men kan tenke meg til at mange vil stille dette spørsmålet i november/desember!! Så vil veldig gjerne også vite svaret!

Hehe, prøvejulebakst hørtes helt innafor ut! Har ingen anelse om man kan spise deigen, men kan tenke meg til at mange vil stille dette spørsmålet i november/desember!! Så vil veldig gjerne også vite svaret!
Jeg googlet litt...
Virker som det skal være trygt!! [emoji1]
Så lenge man bruker norske råvarer er det neppe noe problem [emoji5]

Craver så sykt på salt lakris. Stakkars magen min [emoji85]

Pasta med smelta ost!! Gått rundt hele helga og har hatt lyst på noe, men ikke visst hva det "noe" var. Før jeg så noen fikk det servert på TV, drømt om det sida i går (en søndag, selvfølgelig...)

Surt . Frukt . Knekkebrød med masse leverpostei majones og agurk eller ost og paprika .

Her er det sure epler for tiden, norske epler selvfølgelig :) Ellers er det skive med bringebær syltetøy.
Drikke vet jeg ikke om noe jeg virkelig har lyst på, har avsmak på alt når det gjelder drikke, ikke så lurt når jeg sliter med og få i meg nok væske.

[QUOTE="Enitsirk85, post: 24706192, member: 38795"
Drikke vet jeg ikke om noe jeg virkelig har lyst på, har avsmak på alt når det gjelder drikke, ikke så lurt når jeg sliter med og få i meg nok væske.[/QUOTE]

Samme her, drikke er det jeg sliter med og få i meg, men solbærsaft, appelsinjuice(i små mengder) og vann med sitronsaft fikk meg rehydrert igjen.

Ellers har jeg ikke dilla på noe som helst. Liker noe ene dagen, neste smaker det høgg.

Er så kvalm at jeg ikke har lyst på så mye, men appelsinjuice med litt Farris oppi er helt strålende om dagen:)

Appelsinjuice funket en periode her også, nå funker ingenting, i alle fall ikke hjemme :(

Junkfood, nå spiser jeg ikke det ofte, men keen på det så og si hele tiden. Frustrerende :banghead:

Appelsinjuice! Sykt godt. [emoji4]

Har lyst på noe nytt hver dag/uke. Startet med cæsarsalat, så var det pizza, osv osv. Nå er det løkringer.. og alltid masse forskjellig drikke hele tiden. Friske iskalde drikker. Spesielt mozell light og sprite zero. Kan ikke spise smågodt uten å kaste opp, og det er kanskje like greit.

Back
Topp