Helt enig! Ikke funnet ut hva dette "noe" er!Ingen cravings og ingen matlyst, men kjenner hele tiden at jeg har lyst på "noe". Vet bare ikke hva dette "noe" er, og ingenting frister.
Med første var det sjokolademelk og med nr 2 var det yoghurtis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! Ikke funnet ut hva dette "noe" er!Ingen cravings og ingen matlyst, men kjenner hele tiden at jeg har lyst på "noe". Vet bare ikke hva dette "noe" er, og ingenting frister.
Med første var det sjokolademelk og med nr 2 var det yoghurtis
Ikke så dumt å begrense godteri inntaket. Tenkte å gjøre det samme. Hjelper jo veldig hvis man får med seg mannen på det daJeg har ikke merket noen cravings ennå, men er kanskje litt tidlig i uke 4?
Uansett har vi bestemt oss for å begrense godteriinntaket begge to, og heller spise frukt og nøtter. Ikke vært så flinke til å spise kveldsmat heller, men det tror jeg kanskje er lurt etter hvert.
Håper det blir sunne cravings, hadde vært greit å få dilla på sylteagurk eller makrell i tomat. [emoji23]
Kanskje isbiter?Helt enig! Ikke funnet ut hva dette "noe" er!
Det må jeg prøve!Kanskje isbiter?
Knasket isbiter i forrige svangerskap. Ikke så gøy å sitte og høre på for mannen akkurat, men veldig godtDet må jeg prøve!
Her har det vært litt tyrkisk pepper spising, helt til i dag. Nå smakte plutselig ikke tyrkisk pepper det samme lengre.. Smakte liksom mer chili enn lakris! Kjenner jeg blir litt sprø, da dette stort sett skjer med alle de "gode" tingene!Nå fikk jeg lyst på tyrkisk pepper, så håper jeg det smaker. Har tygget tyggis en stund nå, så er ganske lei det
Her har det vært litt tyrkisk pepper spising, helt til i dag. Nå smakte plutselig ikke tyrkisk pepper det samme lengre.. Smakte liksom mer chili enn lakris! Kjenner jeg blir litt sprø, da dette stort sett skjer med alle de "gode" tingene!
Ja, det er jo så utrolig uforutsigbart!Uff, jeg klarer den ikke lengre heller nå, sånn rar ettersmak plutselig, så ingenting er godt og drikke etter jeg har spist det, så nå er det stopp
Utrolig fortvilende ikke sant?
I det ene øyeblikket er det super digg og i det andre bare ekkelt.
Ja, det er jo så utrolig uforutsigbart!
Herlighet, det hørtes sykt godt utDilla på salt sild[emoji28] veit man ikke skal spise så mye lakris, men er så sykt digg!