Cravings

Ikke skikkelig cravings.. men sitronvarianter frister.. lemonade med isbiter :shy:

Hadde et must for melk sist gang, ikke dukket opp noe utpreget behov ennå - søv om jeg har veldig lyst på kaffe - masse kaffe [emoji85]Holder meg til en kopp dog, sukk [emoji13]

Ligger på badegulvet ved do og er kvalm, men har likevel såå lyst på salt mac’ern mat.. Så sært når kvalmen og sulten går hånd i hånd[emoji38]

Jeg fikk plutselig sånn innmari lyst på dunder salt.. Men kom på noe med ikke spise for mye lakris.. Er det ok med litt dunder salt noen dager nå når jeg har lyst på det, tror dere?

Jeg fikk plutselig sånn innmari lyst på dunder salt.. Men kom på noe med ikke spise for mye lakris.. Er det ok med litt dunder salt noen dager nå når jeg har lyst på det, tror dere?
Farlig å lese cravings-tråden på kvelden når man ikke gidder å dra i butikken [emoji85]

Jeg har ikke merket noen cravings ennå, men er kanskje litt tidlig i uke 4?

Uansett har vi bestemt oss for å begrense godteriinntaket begge to, og heller spise frukt og nøtter. Ikke vært så flinke til å spise kveldsmat heller, men det tror jeg kanskje er lurt etter hvert.

Håper det blir sunne cravings, hadde vært greit å få dilla på sylteagurk eller makrell i tomat. [emoji23]

Kina mat! Bare lyst på mat, ikke godtesugen hverken på søtt eller salt. Veeeldig uvanlig til meg å være [emoji28]

Jeg er egentlig ikke stor fan av saft, men svensk jordbær saft er himmelen altså!! Kan ikke få nok av det!

Ingen cravings og ingen matlyst, men kjenner hele tiden at jeg har lyst på "noe". Vet bare ikke hva dette "noe" er, og ingenting frister.
Med første var det sjokolademelk og med nr 2 var det yoghurtis

Back
Topp