Cravings

Håpefullfor2017

Forelsket i forumet
Noen som har begynt å oppleve cravings? Jeg har de siste dagene hatt veldig lyst på cola is! Slike sun lollys som man fryser selv. Og til vanlig er jeg egentlig ikke sånn kjempe fan av[emoji12]
Ble litt småkrise i hjemmet i dag da det var tomt og de nye som ble kjøpt inn brukte jo flere timer på å fryses[emoji23][emoji23]

Hvetebakst. Alt av boller, brød osv. Det er ting jeg egentlig ikke er så glad i til vanlig.

Jeg elsker brus til vanlig, men nå forestrekker jeg heller et glass iskald appelsin juice.
Og pulverpadder :P :P

Jordbær[emoji526][emoji119] Og plutseli igårkveld fikk jeg innmari lyst på rømmegrøt[emoji23] ( er egentli ikke noe fan av rømmegrøt til vanlig[emoji85])

Dere som har fått cravings, hvor langt er dere på vei?

Jordbærmelk fra litago [emoji85][emoji85] Jeg liker ikke melk til vanlig[emoji23]

Noen som har begynt å oppleve cravings? Jeg har de siste dagene hatt veldig lyst på cola is! Slike sun lollys som man fryser selv. Og til vanlig er jeg egentlig ikke sånn kjempe fan av[emoji12]
Ble litt småkrise i hjemmet i dag da det var tomt og de nye som ble kjøpt inn brukte jo flere timer på å fryses[emoji23][emoji23]
Jeg og!!

Her er det jordbær, men også smoothie i alle fasonger! Har kjøleskapet fult :D men ble litt krise når blenderen min døde her for noen dager siden så må få kjøpt meg ny så jeg kan lage smoothie selv, syns det er aller best;)

Her er det jordbær, men også smoothie i alle fasonger! Har kjøleskapet fult :D men ble litt krise når blenderen min døde her for noen dager siden så må få kjøpt meg ny så jeg kan lage smoothie selv, syns det er aller best;)
Smoothie er så digg:joyful: Og så enkelt å få i seg masse frukt, grønt og vitaminer med smoothie:)

Jeg klarer ikke smoothie nå. Ellers elsker jeg det, men tanken på knasende små iskrystaller mellom tennene gir meg neller! Haha! Fløteis derimot....med sjokolade... yoghurt naturell med jordbær og honning er også ny favoritt!:)

Back
Topp