Cravings

Sjokolademelk!! MÅ HA DET!
Og så har det mest forferdelige skjedd - jeg liker ikke sjokolade mer [emoji85][emoji23][emoji33]

Sjokolademelk!! MÅ HA DET!
Og så har det mest forferdelige skjedd - jeg liker ikke sjokolade mer [emoji85][emoji23][emoji33]
[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Jordbærmelk her[emoji85]

Ahh.... vi hadde alt en slik tråd... jeg var visst litt ivrig istad og startet en ny ... :P

I dag har jeg ikke klart å tenkt på noe annet enn slike smågodt vingummi-pizza... Er det noen som har noe som helst peiling på hvordan butikk man får kjøpt det på? :anyone:laughing002
gummy-pizza-candy-125822-mm2.jpg

Kan du ikke bestille på nett ?
De har sånn i løsvekt her i Alta [emoji4]

Har fått dilla på melk med O'Boy.... og må ha vanlig melk til frokost.... jeg som ikke har drukket melk på 10-12 år liksom... :P

Har lyst på pommes frites hele tiden! Og kun den riflete typen med grillkrydder fra jafs :) Samboeren har heldigvis satt foten ned og sagt maks 1 gang i uken uansett hvor mye jeg syter :P

Jeg har for 2 gang denne uken spist en pakke ( 5 stk) lakris-is fra isbørnis. I dag spiste jeg alle 5 på sikkert 1,5 time:)
Må rett og slett bare ikke ha det i hus!!

Jeg har for 2 gang denne uken spist en pakke ( 5 stk) lakris-is fra isbørnis. I dag spiste jeg alle 5 på sikkert 1,5 time:)
Må rett og slett bare ikke ha det i hus!!

Skal man ikke være litt forsiktig med lakris i graviditeten?

Skal man ikke være litt forsiktig med lakris i graviditeten?

Det er ikke store mengder lakris i iskris-is, den grensen som er satt er 250 g lakris i uken- det er jo veldig mye.
Men jo en skal være forsiktig :) derfor kan ikke jeg ha det i hus.

Jeg spurte legen om det med lakris da jeg var der for to dager siden... i og med at det liksom er DET jeg har lyst på om jeg føler for noe annet enn frukt... og han sa at sålenge blodtrykket er fint og lavt så er det ikke noe problem...det er først når blodtrykket stiger at man skal passe på... :)

Back
Topp