Cravings

I dag hadde jeg min første følelse av en "craving". Var på butikken og fant ut at jeg bare MÅTTE ha mozell med oppskårne jordbær i.

Er vanligvis glad i snop, men vil så aldeles ikke ha det nå, vil bare ha bær og frukt.

Craver det ikke men freia sin daim-plate var helt sykt god i dag:D

Ja......
Umoden lysegrønn mango som spises med salt.
Også tamarin pasta ( supersur frukt).

Unngå å spise papaya fordi den innholder naturlige kjemikalier (mest i skallet)som er skadelig for baby. Kan føre til SA.

Salat, av alle ting. Jeg er ikke en salatglad person. Men det er alt jeg har lyst på[emoji28]

I dag har jeg ikke klart å tenkt på noe annet enn slike smågodt vingummi-pizza... Er det noen som har noe som helst peiling på hvordan butikk man får kjøpt det på? :anyone:laughing002
gummy-pizza-candy-125822-mm2.jpg

Nille? Eller en narvesen/mix eller noe?:D

Ja må nesten finne ut av det her:laughing002 Husker at man kunne plukke det som smågodt for noen år siden hvertfall, og har sendt mannen for å sjekke både eurospar og europris idag uten hell :sad010:laughing001
Kjemperart å plutselig få akutt lyst på noe så spesielt, og irriterende at det måtte være noe som er vanskelig å få tak i! Er ikke noen stor godterispiser til vanlig heller

Kaviar og egg[emoji7]

[emoji119][emoji39] Her og!

Siden 17 mai bare MÅ jeg ha sjokolade! Tenker på det hele tiden[emoji85] ikke bra
Hos meg funker en liten bit med 70—80% sjokolade[emoji7]

Back
Topp